حضور بانوان در مراسم اربعین یک آزمایشگاه الهام‌بخش است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بانوان ارجمندی که برای زیارت به کربلا آمده‌اند، خدمات خوبی ارائه می‌دهند که یک تجربه نوظهور و یک آزمایشگاه الهام‌بخش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی، امروز شنبه_ بیست‌وششم شهریورماه_ در جریان سفر کاری خود به کربلای معلی به منظور بازدید و نظارت بر عملکرد نیروهای شهرداری در مسیر خدمت‌رسانی به زوار حسینی، اظهار کرد: در کربلا نیز همچون مکان‌های دیگر از جمله نجف، سامرا و کاظمین، موکب زینبیه خواهران و همکار ما مشغول خدمتگزاری است.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی با کمک به همکارانمان در منطقه هشت، امور مناطق و شهر سالم فراهم آمده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: همکاران ما، بانوان ارجمندی که برای زیارت به کربلا آمده‌اند، خدمات خوبی ارائه می‌دهند، این یک تجربه نوظهور است و به اعتقاد من شهرداری در این عرصه پیشرو خواهد بود.

نادعلی تصریح کرد: این یک عرصه جدید در حوزه بانوان و حقیقتاً یک آزمایشگاه الهام‌بخش با هدف آمادگی برای ظهور صاحب‌الزمان (عج) و بیداری و وحدت اسلامی است.

وی گفت: امیدوارم سال آینده و با چند برابر ظرفیت، تمام بخش‌های مختلف شهرداری تهران این توفیق را داشته باشند تا خیمه بزرگ حضرت زینب (س) را در اینجا دایر کنند و خدمات لازم را به زوار بانو ارائه دهند.

کد خبر 605862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.