خط‌کشی معابر شهری مراغه

شهردار مراغه گفت: خط‌کشی معابر شهری با پیش‌بینی ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از خط‌کشی شبانه معابر توسط اکیپ اجرایی حوزه ترافیک شهرداری خبر داد و اظهار کرد: خط‌کشی معابر با هدف تسهیل و بهبود عبورومرور خودروهای داخل شهری با پیش‌بینی ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه احداث پل دخیل با انجام عملیات اجرای سازه‌های بتنی و استحکام‌بخشی پایه‌های این پل تداوم دارد، افزود: این طرح بزرگ عمرانی در راستای ایجاد مسیر دسترسی جدید به طول بیش از ۲۵۰ متر به بلوار طبیعت از مسیر میدان عبدالقادر مراغی اجرایی می‌شود.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: تسهیل تردد در مسیر بلوار طبیعت، مناطق گردشگری شهرستان و دسترسی مناسب به مرکز درمانی امیرالمومنین (ع) از اهداف احداث پل دخیل است.

مقتومی با بیان اینکه این پل به طول ۶۰ متر و عرض ۳۲ متر با پنج دهانه به صورت عرشه تیر دال بتنی است، تصریح کرد: برای ساخت این پل ۱۸۰ تن میلگرد، یک هزار مترمکعب بتن و ۱۳۰۰ متر مکعب عملیات بنایی سنگ لاشه استفاده می‌شود و برای اجرای عرشه پل ۹ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی از طرح ساماندهی و بهسازی محوطه پارک قزل‌ارسلان و گنبد سرخ خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های عمران شهری باید با برنامه‌ریزی پروژه‌ای مناسبی تسریع شود و مجموعه مدیریت شهری در قبال شهروندان پاسخگو باشد و تکریم ارباب‌رجوع را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ایمنا، مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان‌شرقی و مرکز شهرستان مراغه است. این شهر در جنوب‌غربی استان آذربایجان‌شرقی، شرق دریاچه ارومیه و دامنه جنوبی کوه سهند قرار گرفته است و از شمال به شهرستان تبریز، از شرق به شهرستان هشترود، از جنوب به شهرستان باروق و از غرب به شهرستان بناب دریاچه ارومیه محدود می‌شود.

کد خبر 605824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.