ایران ۳ - مراکش ۴/ ناکامی در تورنمنت شش‌تیمی پیش‌درآمدی برای جام ملت‌ها!

تیم‌ملی فوتسال کشورمان در فینال تورنمنت بین‌قاره‌ای شش‌جانبه تایلند نتیجه را به مراکش واگذار و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تورنمنت دوستانه بین‌قاره‌ای و شش‌جانبه تایلند با حضور تیم‌های ملی ایران، فنلاند، تایلند، مراکش، موزامبیک و ویتنام از بیست تا بیست‌وپنجم شهریورماه در بانکوک تایلند آغاز شد؛ در گروه A این رقابت‌ها تایلند، مراکش و موزامبیک و در گروه B تیم‌های ایران، فنلاند و ویتنام قرار داشتند که در نهایت تایلند و مراکش از گروه اول و ایران و فنلاند از گروه دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

تیم‌ملی فوتسال کشورمان با از پیش‌رو برداشتن تیم‌های فنلاند، ویتنام و تایلند به‌ترتیب با نتایج ۲ بر یک، ۳ بر یک و ۳ بر ۲ به فینال رسید و مراکش نیز در مقابل تایلند میزبان به تساوی ۲ بر ۲ رسید، موزابیک را ۴ بر ۲ و فنلاند را ۴ بر یک شکست داد و حریف ایران در فینال شد.

تیم‌ملی فوتسال کشورمان امروز _جمعه بیست‌وپنجم شهریورماه_ از ساعت ۱۷ به‌وقت محلی در سالن هوامارک بانکوک مقابل مراکش قرار گرفت و در پایان تن به شکست نزدیک ۴ بر ۳ داد تا در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام بماند و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. در این بازی برای ایران حسین طیبی ۲ گل و سعید احمدعباسی یک‌گل به‌ثمر رساندند.

تیم‌ملی فوتسال ایران نتوانست رنگ قهرمانی در تورنمنت شش‌جانبه را ببیند و با این شرایط باید به استقبال جام ملت‌های آسیا در کویت برود که کمتر از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

کد خبر 605716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.