کامران قاسم‌پور به نیمه نهایی رسید

کامران قاسم‌پور در مسابقات جهانی صربستان به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه بیست و پنجم شهریورماه_ از ساعت ۱۳ به وقت ایران پیکارهای روز دوم مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بلگراد به میزبانی صربستان در سالن اشتارک آرنا آغاز شد؛ کامران قاسم‌پور دارنده مدال طلای جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم در مرحله یک چهارم مقابل احمد باتایف از بلغارستان بر روی تشک رفت و با نتیجه ۷ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. مرحله نیمه‌نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم فردا شب برگزار می‌شود.

کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه کرد و در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی با احمد باتایف از بلغارستان سرشاخ شد که با برتری ۷ بر ۲ به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد. وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان می‌رود.

به گزارش ایمنا، قاسم‌پور که سال‌ها پشت خط حسن یزدانی باقی مانده بود، بالاخره سال گذشته تصمیم گرفت که تغییر وزن دهد و به یک وزن بالاتر یعنی وزن ۹۲ کیلوگرم برود. در وزن ۹۲ کیلوگرم ۲۳ نفر حضور دارند. جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا در آن‌سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با قاسم پور روبه‌رو نخواهد شد.

کد خبر 605657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.