جزئیات دقیق جایزه پسر طلایی سال ۲۰۲۲!

ادواردو کاماوینگا از رئال مادرید و پدری بازیکن بارسلونا از جمله افرادی هستند که برای دریافت این جایزه در لیست حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادواردو کاماوینگا از رئال مادرید و پدری بازیکن بارسلونا از جمله افرادی هستند که برای دریافت این جایزه در لیست حضور دارند.

"پسر طلایی" یکی از معتبرترین جوایزی است که برای یک فوتبالیست جوان در نظر گرفته می‌شود.

برندگان زیادی این جایزه را فتح کرده‌اند که در آینده به اسطوره فوتبال تبدیل شده‌اند. به عنوان مثال، لیونل مسی در سال ۲۰۰۵ برنده این جایزه شد.

پس چه کسی برای سال ۲۰۲۲ آماده است؟ در ادامه، نامزدها، و هر آنچه را که باید بدانید را مشاهده خواهید کرد:

جایزه پسر طلایی چیست؟

جایزه پسر طلایی قدردانی از بهترین استعدادهای جوان اروپا در طول یک سال تقویمی است. یک بازیکن باید زیر ۲۱ سال سن داشته باشد تا واجد شرایط دریافت این جایزه باشد و باید در یک باشگاه برتر اروپایی بازی کند. مراسم افتتاحیه این جایزه در سال ۲۰۰۳ برگزار شد. این جایزه توسط روزنامه ورزشی ایتالیایی Tuttosport سازماندهی شده است.

برنده با رأی مشخص می‌شود. هر رأی دهنده ۱۰ امتیاز را به بازیکنی که به نظرشان تاثیرگذارتر است اختصاص می‌دهد که هفت امتیاز برای نفر دوم، پنج امتیاز برای نفر سوم، سه امتیاز برای بازیکن چهارم و یک امتیاز برای نفر پنجم خواهد داشت. روزنامه نگاران ورزشی از بزرگترین پایگاه هاب رسانه‌ای اروپا می‌توانند رأی خود را برای این جایزه به صندوق بیندازند.

نامزدهای جایزه پسر طلایی ۲۰۲۲

رسانه Tuttospor، در ابتدا لیستی متشکل از ۱۰۰ بازیکنی را منتشر کرد که در لیست نهایی این جایزه قرار گرفتند و این لیست سپس در ماه سپتامبر به ۴۰ نفر کاهش یافت.

لیست برندگان قبلی Golden Boy

لیونل مسی، وین رونی و سرخیو آگوئرو از جمله نام‌هایی هستند که برنده جایزه پسر طلایی شده‌اند.

عمدتاً مهاجمان، برندگان این جایزه هستند در حالی که ماتیاس دلیخت، نخستین مدافعی بود که در سال ۲۰۱۸ آن را به دست آورد.

فرانسه و اسپانیا با سه برنده، بیشترین تعداد برنده را به ثبت رسانده‌اند، در حالی که منچستریونایتد با سه برنده موفق‌ترین باشگاه است.

کد خبر 605639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.