اتحادیه فوتبال انگلیس، سرمربی لیدز را نقره‌داغ کرد!

جسی مارش، سرمربی لیدز یونایتد، به دلیل جنجالش در لیگ برتر، ۱۰ هزار پوند جریمه و یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جسی مارش، سرمربی لیدز یونایتد، به دلیل جنجالش در لیگ برتر، ۱۰ هزار پوند جریمه و یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید کرده است که مارش پس از اخراجش در جریان شکست ۵-۲ لیدز یونایتد مقابل برنتفورد، جریمه و محروم شده است. مارش پس از خطایی که آرون هیکی روی کرایسنسیو سامرویل انجام داد و پنالتی اعلام نشد، عصبانی شد. سرمربی لیدز از داور رابرت جونز خواست تا تکل را بررسی کند، اما اعتراضات و عصبانیت او، منجر به دریافت کارت قرمز شد.

بیانیه فدراسیون فوتبال انگلیس به شرح زیر است:

"جسی مارش از لیدز یونایتد به دلیل نقض قانون اتحادیه فوتبال انگلیس که در بازی آنها مقابل برنتفورد در لیگ برتر، روز شنبه سوم سپتامبر ۲۰۲۲ رخ داد، ۱۰۰۰۰ پوند جریمه شد و از بازی بعدی خود محروم شد."

سرمربی اعتراف کرد که گفتار و رفتار او در دقیقه ۶۴ آن بازی، ناشایست بوده است. پس از آن یک کمیسیون مستقل تنظیم مقررات، جریمه‌های او را اعمال کرد.

مارش باید بازی بعدی لیدز را از روی سکوها تماشا کند، اگرچه سفیدپوشان تا بعد از تعطیلات فیفادی آتی، بازی نخواهند کرد. بازی بعدی این تیم مقابل منچستریونایتد به دلیل اتفاقات پیرامون مراسم خاکسپاری ملکه به تعویق افتاد.

مردان مارش در تاریخ دوم اکتبر در الند رود و در لیگ برتر به مصاف استون ویلا خواهند رفت.

کد خبر 605604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.