خط قرمز ساوت‌گیت روی نام ستاره منچستر؛ بازیکن برنتفورد ملی‌پوش شد!

ایوان تونی، مهاجم برنتفورد برای نخستین بار برای بازی‌های لیگ ملت‌ها با ایتالیا و آلمان، به ترکیب انگلیس دعوت شد، اما جیدون سانچو این فرصت را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوان تونی، مهاجم برنتفورد برای نخستین بار برای بازی‌های لیگ ملت‌ها با ایتالیا و آلمان، به ترکیب انگلیس دعوت شد، اما جیدون سانچو این فرصت را از دست داد.

گرت ساوت‌گیت مخالف قراردادن وینگر منچستریونایتد در لیست خود است و اکنون او را از چهار لیست متوالی تیم ملی کنار گذاشته است، اما یک مهاجم با فرم فوق‌العاده، پس از زدن پنج گل در شش بازی لیگ برتری در این فصل، موفق شد پیراهن سه شیرها را بپوشد. هری مگوایر که برای زمان بازی در اولدترافورد با مشکل مواجه شده است، جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کرده است، اما همکار باشگاهی او مارکوس راشفورد به دلیل مصدومیت، فرصت قرار گرفتن در لیست را از دست می‌دهد، در حالی که اریک دایر پس از بازیابی فرمش در تاتنهام، از لیست جا نمانده است.

جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون به دلیل مصدومیت در دسترس نیست، ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع کناری لیورپول به تیم ملی بازگشته است و بازیکنانی مانند لوک شاو، کالوین فیلیپس و جک گریلیش علیرغم اینکه در باشگاه‌های خود درخششی نداشته‌اند، انتخاب شده‌اند.

ترکیب کامل انگلیس:

دروازه‌بان‌ها: دین هندرسون (ناتینگهام فارست، قرضی از منچستریونایتد)، نیک پوپ (نیوکاسل یونایتد)، آرون رمزدیل (آرسنال)

مدافعان: ترنت الکساندر-آرنولد (لیورپول)، بن چیلول (چلسی)، کانر کودی (اورتون، قرضی از ولورهمپتون واندررزاریک دایر (تاتنهام هاتسپر)، مارک گوهی (کریستال پالاس)، ریس جیمز (چلسی)، هری مگوایر (هری مگوایر) منچستریونایتد)، لوک شاو (منچستریونایتد)، جان استونز (منچستر سیتیفیکایو توموری (آث میلان)، کیران تریپیر (نیوکاسل یونایتد)، کایل واکر (منچستر سیتی)

هافبک‌ها: جود بلینگهام (بوروسیا دورتموند)، میسون ماونت (چلسی)، کالوین فیلیپس (منچستر سیتی)، دکلان رایس (وست هم یونایتد)، جیمز وارد پروس (ساوتهمپتون)

مهاجمان: تامی آبراهام (آ اس رم)، جرود بوون (وست هم یونایتد)، فیل فودن (منچستر سیتی)، جک گریلیش (منچستر سیتی)، هری کین (تاتنهام)، بوکایو ساکا (آرسنال)، رحیم استرلینگ (چلسی)، ایوان تونی (برنتفورد)

ساوت‌گیت مشغول انجام برنامه‌های‌ریزی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ است، و هنوز فرصت زیادی برای اعلام لیست ۲۶ نفره وجود دارد که می‌خواهند به قطر بروند. لیگ ملت‌ها در حال حاضر باید در کانون توجه قرار گیرد، اگرچه، سه شیرها، بدون پیروزی در چهار بازی تاکنون، در خطر سقوط به لیگ B آن هم برای نخستین بار، هستند.

کد خبر 605596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.