زمینه مشارکت شرکت‌های نظافتی در پیاده‌روی اربعین فراهم شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بر ایجاد بستر لازم جهت مشارکت شرکت‌های نظافتی اصفهان در رویداد عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در شهر کربلا تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در بازدید از ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلای معلی ضمن تقدیر از زحمات خادمان شهرداری در خدمت‌رسانی به زائران اظهار کرد: امیدواریم سال‌به‌سال این خدمت‌رسانی تقویت و زیرساخت‌های دائمی و پایداری برای حضور و خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر مقدس کربلا فراهم شود.

او افزود: شرکت‌های اصفهانی که تجربیات خوبی در زمینه ارائه خدمات نظافتی دارند و اصفهان را به‌عنوان شهری تمیز شهره عام و خاص کرده‌اند، می‌توانند در ایام اربعین حسینی (ع) در کربلا نیز امکان حضور و فعالیت داشته باشند.

نباتی‌نژاد تاکید کرد: مدیران و متولیان امر در اصفهان نیز بستر لازم برای حضور و فعالیت این شرکت‌ها در ایام اربعین را فراهم کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اربعین حسینی (ع) بزرگ‌ترین رویداد معنوی در دوران معاصر است، گفت: همه افراد با جان و دل در این رویداد مشارکت دارند و بی‌شک همه این اقدامات ذخیره‌ای معنوی برای افراد خواهد بود.

کد خبر 605573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.