قهرمانی چادرملو و ثبت ۳ رکورد ملی

بیست‌وششمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم چادرملو و همچنین شکسته‌شدن سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین و آخرین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم شهریورماه_ درحالی به‌میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که تیم چادر ملو اردکان با ۷۷۳ امتیاز قهرمان شد.

پس از تیم چادرملو، تیم‌های پلیمرخلیج‌فارس خرم‌آباد با ۷۰۱.۵ امتیاز و تیم دانشگاه‌آزاد با ۴۵۶.۵ امتیاز در جایگاهای دوم و سوم ایستادند.

همچنین در این مرحله از مسابقات سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی شکسته شد. فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱.۵۲ ثانیه رکورد باشگاهی را که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه متعلق به خودش بود بهبود بخشید.

فاطمه محیطی‌زاده نیز در ماده هفت‌گانه با ثبت ۵۰۹۵ امتیاز رکورد باشگاهی رده‌سنی بزرگسالان و رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. رکورد ملی رده‌سنی جوانان با ۴۹۱۹ امتیاز متعلق به خودش و همچنین رکورد باشگاهی رده‌سنی بزرگسالان با ۴۸۳۴ امتیاز در اختیار صدف آقاجانی بود. همچنین این ورزشکار در دو ۱۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۱۴.۴۱ ثانیه رکورد ملی رده‌سنی جوانان را شکست. رکورد پیشین این ماده با زمان ۱۴.۶۸ ثانیه متعلق به نرگس رستگار (شهرکرد -۱۴۰۰/۴/۴) بود.

همچنین ماناحسینی در پرتاب نیزه با ثبت نتیجه ۴۱.۵۱ متر رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست.

گفتنی است در مراسم اختتامیه در رقابت‌ها از مدیران عامل باشگاه‌های بابت حمایت از بانوان ورزشکار دوومیدانی توسط مسئولین فدراسیون تقدیر و تشکر شد. ضمن اینکه فدراسیون دوومیدانی به مناسبت روز جهانی داور از تعدادی از داوران قدردانی به‌عمل آورد.

به گزارش ایمنا، در این دوره از مسابقات ۱۵۰ ورزشکار از تیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، دانشگاه‌آزاد، گل‌گهر سیرجان، چادرملو اردکان، لیانا بوشهر، تابش‌رعد مازندران و پادمایدک اصفهان با یکدیگر رقابت داشتند.

کد خبر 605546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.