احتمال مبارزه مجدد حسن یزدانی و دیوید تیلور/ تقابل پادشاه و جادوگر کشتی آزاد در فینال

حسن یزدانی و دیوید تیلور مدعیان بزرگ وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه بیست و چهارم شهریورماه_ از ساعت ۱۳ به وقت ایران پیکارهای روز نخست مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بلگراد به میزبانی صربستان در سالن اشتارک آرنا آغاز شد.

حسن یزدانی و دیوید تیلور مدعیان بزرگ وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی بلگراد صربستان رسیدند. دیدارهای نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم امشب از ساعت ۱۹:۱۹ به وقت ایران پیگیری می‌شود. در این مرحله حسن یزدانی مقابل بوریس ماکوجف از اسلوواکی و دیوید تیلور مقابل عظمت دولت‌بکوف از قزاقستان بر روی تشک خواهند رفت.

یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی بر روی تشک رفت و با برتری قاطع ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین کشتی خود مقابل سباستین جزیرزانسکی از لهستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید به نیمه‌نهایی راه یافت.

تیلور در اولین کشتی مقابل آرون کانوا از ایتالیا به برتری ۱۰ بر صفر رسید و سپس ۱۱ بر صفر از سد راموس از پورتریکو گذشت و به نیمه نهایی رسید.

در صورتی که هر دو کشتی‌گیر مدعی این وزن راهی فینال شوند، فردا -جمعه بیست و پنجم شهریورماه_ برای پنجمین بار شاهد تقابل حسن یزدانی و دیوید تیلور خواهیم بود. آخرین مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور در مسابقات جهانی نروژ سال گذشته بود که با برتری حسن یزدانی به پایان رسید.

کد خبر 605510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.