ستاره برایتون زیر ذره‌بین تیم‌های بزرگ لیگ برتر

مویسس کایسدو، ستاره برایتون، مورد توجه لیورپول و منچستریونایتد قرار گرفته است، اما او اعتراف می‌کند که "هیچکس نمی‌تواند پیشنهاد چلسی را رد کند."

به گزارش خبرنگار ایمنا، مویسس کایسدو، ستاره برایتون، مورد توجه لیورپول و منچستریونایتد قرار گرفته است، اما او اعتراف می‌کند که "هیچکس نمی‌تواند پیشنهاد چلسی را رد کند."

هافبک ملی پوش ۲۰ ساله اکوادوری از زمان ورود به انگلیس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۱ برای برایتون عالی کار کرده و او حالا مورد توجه بزرگان قرار گرفته است. گفته می‌شود که او مورد توجه سران اولدترافورد قرار دارد، در حالی که صحبت از پیشنهاد ۴۲ میلیون پوندی (۴۹ میلیون دلاری) آن فیلدی در تابستان بود، اما این بازیکن جوان اعتراف کرد که ممکن است وسوسه شود که به استمفوردبریج برود تا دوباره با گراهام پاتر کار کند.

وقتی در مورد برنامه‌های آینده از کایسدو سوال شد، او گفت: "در حال حاضر من بسیار روی برایتون و جام جهانی متمرکز هستم. می‌خواهم یک جام جهانی عالی داشته باشم و بعد ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. فکر می‌کنم آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند و هیچکس پیشنهاد چلسی یا هر باشگاه دیگری مانند آن را رد نمی‌کند. رفتن به بهترین تیم‌های جهان و موفقیت در آنجا، یک رؤیا خواهد بود."

پاتر، که برایتون را ترک کرده و هدایت چلسی را برعهده گرفت، مردی بود که به کایسیدو کمک کرد تا پتانسیل خود را ارتقا دهد.

این بازیکن اهل آمریکای جنوبی که مهره‌ای ارزشمند است، در مورد مربی خود که به او فرصت حضور در اروپا داد، گفت: "الان که او به چلسی رفته، من را بسیار ناراحت کرده، زیرا او کمک زیادی به من کرد و می‌خواستم کارم را با او ادامه دهم، اما فوتبال همین است. شما هرگز نمی‌دانید: امروز می‌توانید اینجا باشید و فردا در جای دیگری، این یک اتفاق مهم فوتبالیست و یک مربی است.

برایتون در این فصل، از شش بازی لیگ برتر ۱۳ امتیاز کسب کرده است و در رده چهارم جدول قرار گرفته است، اما دو بازی آنها به تعویق افتاده و بخاطر مرگ ملکه الیزابت دوم، به میدان نمی‌روند بازی بعدی برایتون، ۱ اکتبر مقابل لیورپول خواهد بود.

کد خبر 605509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.