توسعه متوازن شهر از شهرک شهید بهشتی تا خیابان شهید چمران

شهردار شاهرود توجه به موضوع توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات را یکی از شاخص‌های اصلی توسعه پایدار شهر عنوان کرد و گفت: تمام امکانات شهری از شهرک بهشتی تا خیابان چمران به صورت عادلانه تقسیم شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی اظهار کرد: شهر ماهیت زنده و پویایی دارد و ارائه خدمات مطلوب یکی از خواسته‌های بحق شهروندان است و در آن توسعه متوازن باید با نگاهی عدالت محورانه محقق شود.

وی افزود: سعی کردیم در شاهرود تمام خدمات ارائه داده شده در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی و فرهنگی را با نگاه توسعه متوازن تقسیم کنیم.

شهردار شاهرود خاطرنشان کرد: عوامل متعددی در توسعه پایدار در شهر دخیل هستند که یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها بحث توزیع عادلانه امکانات و ظرفیت‌های توسعه‌ای در شهر است و تحقق نیافتن این امر موجب بروز مشکلات، ناهنجاری‌ها و نارضایتی‌ها در بخشی از شهر می‌شود.

احمدی ادامه داد: توزیع نامتوازن خدمات می‌تواند آسیب‌های مختلفی را در پی داشته باشد؛ بنابراین تلاش کرده‌ایم در مدیریت جدید با نگاهی بر پایه عدالت در قسمت‌های مختلف شهر (جنوب، شرق، شمال و غرب شهر) خدمات‌دهی داشته باشیم.

کد خبر 605494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.