محدودیت‌های ترافیکی اربعین در اصفهان

رئیس پلیس راهور شهر اصفهان محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین در شهر اصفهان را تشریح کرد.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین در روز _شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ از اقصی نقاط کلان‌شهر اصفهان به سمت گلستان شهدا، در مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر، چهارراه نورباران به سمت چهارراه مشتاق و در ادامه طول خیابان امام سجاد (ع) به سمت گلستان شهدا، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر ممنوع بودن توقف هرگونه وسیله نقلیه از ساعت یک بامداد مقابل گلستان شهدا و ضلع شمالی و جنوبی آن، افزود: همچنین محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هفت صبح از میدان فیض به سمت میدان بسیج، چهارراه فرایبورگ به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا، اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهر اصفهان با تاکید بر توقف نداشتن شهروندان در محدوده میدان شهید لاوی و میدان بسیج و پارک خودروها در خیابان‌های مجاور، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت ترافیکی شهروندان، ورود و تردد کامیون‌های سنگین در شهر، طی روز بیست‌وششم شهریورماه ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد خودروهای سنگین در محدوده بزرگراه شهید اردستانی، ادامه داد: از تقاطع حمزه مشتاق به سمت میدان مشتاق و از سمت آبشار دوم محدوده پل غدیر به سمت چهارراه آبشار نیز محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد. همچنین محدودیت‌های مقطعی ترافیکی با توجه به حضور جمعیت از سمت میدان فیض به سمت چهارراه آبشار و میدان احمدآباد چهارراه هشت بهشت، اعمال می‌شود.

سرهنگ مولوی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی دیگری، تصریح کرد: یک مورد پیاده‌روی از اشکاوند تا امامزاده رزاق نیز در زور اربعین انجام می‌شود که ترددهای خودروهای سنگین در این منطقه ممنوع است و پوشش ترافیکی توسط نیروهای انتظامی و پلیس در جریان خواهد بود.

وی ضمن درخواست همکاری با نیروهای انتظامی طی برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: شهروندان حین تردد در این روز حتماً نکات ایمنی را مدنظر خود قرار دهند، و مراقب خود و فرزندان خود باشند و به منظور پیشگیری از اتفاقات ناگوار، از مسیرهای امن تردد کنند.

کد خبر 605421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.