موکب شهدای جاویدالاثر پذیرای ۳ هزار زائر است

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: به مناسبت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، موکب شهدای جاویدالاثر شهرداری، پذیرای زائران است.

کیومرث منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد این افتخار را دارد که روزانه پذیرای ۳۰۰۰ نفر در سه وعده غذایی همراه با اسکان زائران باشد.

وی با بیان اینکه موکب شهدای جاویدالاثر شهرداری خرم‌آباد با استقبال زائران همراه است، افزود: این موکب تا دو روز بعد از اربعین حسینی، همچنان پذیرای زائران است.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: با توجه به دشواری سفر، موکب شهدای جاویدالاثر در پارک دانشجو تا دو روز بعد از ایام سوگواری اربعین حسینی و تا پایان سفر زائران، خدمات ارائه می‌دهد و با احداث نمازخانه برادران و خواهران، ایجاد چندین چشمه سرویس بهداشتی و حمام پذیرای زائران است.

منصوری ادامه داد: شهرداری با ایجاد مکان مناسب جهت استراحت زائران و تهیه صبحانه ناهار، شام، تمام تلاش خود را برای راحتی زائران به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: پذیرایی از زائران کربلای معلی در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان با کمک‌های مردمی در موکب سازمان آرامستان‌ها در خروجی شهر خرم‌آباد به سمت کوهدشت از دیگر خدمات شهرداری خرم‌آباد در راستای خدمت به زائران است.

کد خبر 605374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.