اشتباه بزرگ لیورپول و آرسنال در قبال هالند!

استعدادیابی که ارلینگ هالند را کشف کرد، می‌گوید آرسنال و لیورپول می‌توانستند این مهاجم نروژی را به خدمت بگیرند و از جذب‌نکردنِ او پشیمان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استعدادیابی که «ارلینگ هالند» را کشف کرد، می‌گوید آرسنال و لیورپول می‌توانستند این مهاجم را به خدمت بگیرند و از جذب نکردن این مهاجم نروژی، پشیمان خواهند شد.

«جان ویک» استعدادیاب سابق باشگاه مولده سوئد فاش کرد که چگونه باشگاه‌های لیگ برتری قبل از اینکه او هالند را در سال ۲۰۱۹ به مقصد سالزبورگ هدایت کند، به هالند علاقه‌مند بودند. این مهاجم پس از آن، تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان اروپا شد و پس از آن به بوروسیا دورتموند رفت و در نهایت، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچسترسیتی پیوست.

او به وبسایت The Athletic گفت: لیورپول می‌توانست او را به خدمت بگیرد. آرسنال هم می‌توانست او را جذب کند. همه آنجا بودند تا او را تماشا کنند، اما این باشگاه‌ها فکر می‌کردند که هالند زیادی قد بلند است و به کارشان هم نمی‌آید.

ویک اضافه کرد که باشگاه‌ها پس از تماشای اینکه هالند به یکی از مخوف‌ترین مهاجمان تبدیل می‌شود، «به خودشان بد و بیراه می‌گویند.

هالند قبل از امضای قرارداد با قهرمان لیگ برتر در ماه ژوئن، با تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ مرتبط بود. این مهاجم قراردادی ۵ ساله با منچسترسیتی امضا کرد و با زدن ۱۰ گل در ۶ بازی اول خود در لیگ برتر انگلیس، لیگ را با طوفانی شروع کرده است.

هالند اولین بازیکن منچسترسیتی است که هم در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است.

این مهاجم، شب گذشته چهارشنبه بیست‌وسوم شهریورماه، در لیگ قهرمانان اروپا با باشگاه سابق خود بوروسیا دورتموند دیدار کرد و در لحظات پایانی، گل دوم و پیروزی بخش شاگردان پپ را به ثمر رساند و خوشحالی نکرد. او با سیتی برای بازی در لیگ برتر به ولوز خواهند رفت تا با آن‌ها رو به رو شوند.

کد خبر 605325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.