پورتو بدون طارمی هیچ است!

مجله معتبر "گل" پرتغال دلیل شکست سنگین پورتو مقابل کلاب‌پروژ را غیبت طارمی دانست و مدعی شد پورتو بدون طارمی هیچ است و حتی از تیم دسته‌سومی اروپا شکست می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ‌قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو در مقابل کلاب‌بروژ بلژیک قرار گرفت و با نتیجه سنگین چهار بر صفر تن به شکست داد.

در این دیدار پورتو مهدی طارمی مهاجم همه‌کاره‌اش را به‌دلیل اخراج‌شدن در بازی قبلی برابر اتلتیکومادرید در اختیار نداشت و در خط‌حمله نتوانست زهردار ظاهر شود.

"پورتو بدون طارمی هیچ است و حتی زورش به تیم دسته‌سومی اروپا هم نمی‌رسد"

این تیتر مجله معتبر «گل» پرتغال پس از بازی پورتو و کلاب‌بروژ است.

این مجله، در ارزیابی این دیدار غیبت طارمی را دلیل اصلی این باخت بد و تاریخی پورتو بیان کرد و نوشت: در دسترس نبودن مهدی طارمی ضربه بزرگی بر پیکره پورتو وارد کرد. مهاجم ایرانی با بازی هوشمندانه، تعامل با هم تیمی‌ها و توانایی گلزنی در خط حمله ستاره پورتو بوده و حضورش باعث می‌شود این تیم فعال باشد و جان بگیرید؛ حتی هافبک‌های تیم حریف مجبور به دفاع کردن می‌شوند بنابراین نمی‌توانند بازی‌سازی کنند اما در نبود او آن‌ها آزاد هستند.

این مجله همچنین نوشت: در این بازی پپه در حمله کنار اوانیلسون بازی را آغاز کرد، تصمیمی که نتیجه نداد. به‌نظر می‌رسد غیبت طارمی ضربه بزرگی به پورتو زد تا این باخت چهار گله و تاریخی رقم بخورد!

کد خبر 605231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.