آمادگی شهرداری ساری برای همکاری در برگزاری رژه هفته دفاع مقدس

معاون خدمات شهری شهردار ساری از آمادگی این شهرداری برای همکاری با نیروهای مسلح در برگزاری رژه هفته دفاع مقدس در مرکز استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، علیرضا حمیدی با اشاره به فداکاری‌های مردم مازندران در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس نماد مظلومیت ملت ایران است که با دست خالی در مقابل ابرقدرت‌های جهانی ایستادگی کردند.

وی با اشاره به رشادت‌های مردان لشکر ۲۵ کربلا مازندران، افزود: نقش مردم مازندران در دفاع مقدس آنگونه که باید تبیین نشده و امیدوارم این بخش مورد توجه دست‌اندرکاران و به ویژه نویسندگان و فیلمسازان قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار ساری با بیان اینکه شهرداری ساری آمادگی کامل دارد برای برگزاری رژه هفته بزرگداشت دفاع مقدس، با نیروهای مسلح همکاری لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری ساری با تمام توان از ارزش‌های دفاع مقدس دفاع می‌کند و با امکاناتی که در اختیار داریم در این روز همکاری لازم را خواهیم داشت.

حمیدی با تاکید بر اینکه رژه هفته دفاع مقدس، اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد، تصریح کرد: دولت‌های استکباری در حالی فریاد دفاع از حقوق بشر را سر می‌دهند که در جنگ تحمیلی به ایران، توجهی به حقوق بشر نداشته و با انواع سلاح به کمک دشمن بعثی شتافتند اما مردم ایران آنها را ناکام گذاشته و از مرزهای سرزمینی خود دفاع کردند.

وی گفت: امروز به پاس دلاورمردی‌های زنان و مردان این سرزمین، وظیفه داریم هفته دفاع مقدس را با شکوه برگزار کنیم.

کد خبر 605229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.