بیشترین میزان خیریه‌ها متعلق به استان اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح ملی بر لبه مرزهای دانش پیش می‌رویم، موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های دفاعی، پزشکی و زمینه‌های مختلف هسته‌ای و فناوری‌های نو در کشور ممتاز است و سایر کشورها متقاضی دریافت آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم شهریورماه _ در مراسم افتتاحیه مدرسه ویژه ناشنوایان حاج نصرالله علینقیان هم‌زمان با مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزشی، ورزشی و پرورشی کشور با ۹ هزار کلاس درس، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که انسان را ماندگار می‌کند، قدم برداشتن در مسیر خیر است. افرادی که در ادوار گذشته مکان یا اقدامی خیر را پایه‌گذاری کردند، ماندگار شدند.

وی افزود: یک ارزش ذاتی در انجام کار خیر وجود دارد که فردی در رتبه‌ای همچون رتبه امام سجاد تاکید بر انجام آن کرده، لذا افرادی که مدرسه‌سازی می‌کنند بدانند که این قدمی خیر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاهی به برخی طبقات جامعه مانند افراد دارای محدودیت جسمی کمتر توجه شده است و اگر در این جهت فعالیتی انجام گیرد و نیاز آنها رفع شود، خیری مضاعف است.

وی ادامه داد: افرادی که در زمره خیران و ساماندهی امور خیر تحت عنوان خیران مدرسه‌ساز هستند، جایگاهی ویژه در سطح کشور دارند و بیشترین میزان خیریه‌ها متعلق به استان اصفهان است.

مقتدایی گفت: طبق صحبت‌های انجام شده با وزیر و معاونان، مقرر شد نیازهای استان مطرح و تأمین شود و امیدواریم همه توان‌های اجرایی استان در خدمت پیشرفت علمی و آموزشی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح ملی روی لبه مرزهای دانش پیش می‌رویم و ایران موجود زنده به فضا می‌فرستد. موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های دفاعی، پزشکی و زمینه‌های مختلف هسته‌ای و فناوری‌های نو در کشور ممتاز است و سایر کشورها متقاضی دریافت آنها هستند؛ همچنین پیشرفت‌های عظیمی در طول سال‌های گذشته داشته‌ایم که باید مطرح شود.

سرمایه‌گذاری دولت در موضوع نوسازی مدارس قابل توجه است

محمدعلی احمدی، فرماندار استان اصفهان نیز در مراسم افتتاحیه مدرسه ویژه ناشنوایان حاج نصرالله علینقیان هم‌زمان با مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزشی، ورزشی و پرورشی کشور با ۹ هزار کلاس درس، اظهار کرد: تکریم و احترام به معلم امری ضروری است، هنگامی که مدرسه‌ای ساخته می‌شود، به طور قطعی معلمان قدردان تلاش و همت خیران مدرسه‌ساز هستند.

وی افزود: تشکر مستمر از خیران به این معنا است که از احداث این بنا، نهایت استفاده شود.

فرماندار استان اصفهان خاطرنشان کرد: دولت سرمایه‌گذاری خوبی در موضوع نوسازی مدارس انجام می‌دهد و اعتبارات پیش‌بینی شده در سفر ریاست جمهوری، با حمایت نمایندگان مجلس قابل توجه است.

به گزارش ایمنا، این مدرسه در زیربنا زمین ۱۳۰۰ متر، زیربنا آموزشی ۹۸۴ متر در شش باب کلاس، سه باب اتاق اداری، یک باب سالن اجتماعات، سه باب کارگاه، یک باب اتاق بازی و یک باب کتابخانه در منطقه خوراسگان افتتاح شد.

کد خبر 605225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.