افزایش ۴ برابری اجرای آسفالت معابر اصفهان

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش چهار برابری اجرای آسفالت معابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان از ردیف بودجه ترمیم و آسفالت معابر شهر اصفهان توسط معاونت عمران شهری و مناطق پانزده‌گانه تعهد اعتبار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

محمد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای آسفالت در نیمه نخست سال منجر به افزایش کیفیت اجرای آن می‌شود، تلاش کردیم بخش زیادی از پروژه‌های آسفالت معابر شهر در این برهه زمانی انجام شود.

وی با اشاره به افزایش چهار برابری اجرای آسفالت معابر اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: از بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری در خصوص ترمیم و اجرای آسفالت معابر، مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان معادل ۸۸ درصد توسط معاونت عمران شهری و مناطق پانزده‌گانه در نیمه نخست سال تعهد اعتبار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های آسفالت در قالب روکش آسفالت معابر فرعی و اصلی، آسفالت‌تراشی، زیرسازی آسفالت، درزگیری و لکه‌گیری توسط معاونت عمران مدیریت، برنامه‌ریزی و نظارت می‌شود.

کد خبر 605190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.