شهرداری نسبت به اتمام طرح حسینیه شهدای ارومیه اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه هرچه سریع‌تر طرح حسینیه مزار شهدا در باغ رضوان این شهر را به اتمام برساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه، عادل اعظم‌انهر با اشاره به گلایه‌مندی از نیمه‌کاره ماندن حسینیه مزار شهدا در باغ رضوان ارومیه، اظهار کرد: این طرح سال‌ها به صورت نیمه‌تمام و مخروبه باقی مانده و اقدامی برای اتمام آن نشده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا از مخروبه ماندن طرح حسینیه شهدا گلایه‌مند هستند، ادامه داد: به علت تمام نشدن این طرح مشکلات پیمانکاری عنوان شده است که با توجه به مدت زمان سپری شده جهت اجرای این پروژه، پذیرفتنی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: این طرح اکنون به دپوی نخاله و محلی برای تجمع معتادان تبدیل شده است و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این رابطه باید احساس مسئولیت و برای اتمام این طرح همکاری لازم را با بنیاد شهید داشته باشد.

وی اضافه کرد: نهادهای مجری حسینیه مزار شهدا باغ رضوان ارومیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیمانکار را رفع کنند تا حسینیه در اسرع وقت تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 605174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.