خدمات دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرده است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: طی دو سال گذشته زمانی که مردم همت و خدمت بی‌منت آیت‌الله رئیسی را مشاهده و از نزدیک لمس کردند به آینده امیدوار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در جمع مسئولان شهرستان لنجان با بیان اینکه امروز کشور نیازمند فرهنگ مدیریت جهادی است، اظهار کرد: مدیران کشور به جای طرح شعارهای مختلف، پرداختن به حواشی خدمت خالصانه به شهروندان را سرلوحه خود قرار دهند، چراکه امروز کشور بیش از هر زمان نیازمند همت و کار جهادی همه در مسیر خدمت به مردم است و پرداختن به این مهم عزت و آبروی کشور را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: امروز برخی سوال می‌کنند با وجود چالش‌های مختلف چرا برخی مسئولان امر به جای مدیریت و خدمت جهادی به کشور و مردم به مسائل غیرضروری می‌پردازند، از این‌رو باید مسئولان به این دغدغه توجه جدی داشته باشند؛ چراکه هیچ پاداشی بالاتر از خدمت به مردم و مهربانی و مدارا کردن با آنها وجود ندارد.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه هر زمان نظام با مدیریت جهادی و انقلابی حرکت کرد، موفق بوده است، تصریح کرد: مسئولان کشور باید جوهره انقلابی و انجام اقدامات مؤثر برای حل و فصل مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر و بیشتر را در دستور کار خود قرار دهند و رئیس‌جمهور یکی از بهترین الگوها برای مسئولان در انجام کار جهادی و خدمت بی‌منت است.

باقریان با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرده است، ادامه داد: طی دو سال گذشته زمانی که مردم همت و خدمت بی منت آیت الله رئیسی را مشاهده و از نزدیک لمس کردند به آینده امیدوار شده‌اند.

وی اضافه کرد: حضور میدانی رئیس‌جمهور در بین مردم سبب شد آن‌ها فرق بین رئیس‌جمهوری که در میدان عمل حضور دارد و جهادی و خالصانه برای مردم کار می‌کند با رئیس‌جمهوری که می‌گوید من خودم از فلان کار در کشور بی‌اطلاع بودم را درک کنند و اعتماد آنها به نظام افزایش یابد که این مسئله سرمایه بزرگی برای کشور است.

امام جمعه زرین‌شهر مطرح کرد: کم‌کاری، توجه و نگاه به غرب، توجه نکردن به توان داخلی و اعتماد نداشتن به جوانان از سوی برخی مدیران و برنامه‌ریزان قبلی باعث ایجاد شکاف و بروز آسیب‌ها و گرفتاری‌های جدی فعلی در کشور شد.

باقریان با بیان اینکه در دولت گذشته برای برخی مدیران تنها دلار، قدرت و نوکری غرب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، گفت: چنانچه به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تهاجم فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، مسائل جوانان و نوجوانان و توجه به این سرمایه ارزشمند برای کشور توجه و عمل می‌شد، امروز کشور در به این نقطه قرار نداشت و نیازمند تلاش چندین برابری دولت برای بازسازی مشکلات ایجاد شده نبودیم.

وی مطرح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، دشمن و زیاده‌خواهان را تسلیم عظمت ایران اسلامی کرد و این ایستادگی ملت بصیر ایران به دشمن فهماند که نمی‌تواند ایران اسلامی را تهدید کند.

امام جمعه زرین‌شهر خاطرنشان کرد: امروز رسیدن به غنی سازی ۹۲ درصد برای جوانان کشور کار بسیار ساده‌ای است، بر همین اساس دشمن نه تنها جرأت تهدید ایران اسلامی را ندارد بلکه از قدرت، نفوذ و پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در هراس است و آیندگان قطعاً صلابت و اقتدار کشور را در همه‌ی ابعاد خواهند دید.

باقریان متذکر شد: نعمت وجود ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رمز پیروزهای بزرگ ایران اسلامی و عبور از توطئه‌ها بوده است، که تمام نقشه‌ها و توطئه‌ها را خنثی کرد و همه باید قدردان چنین نعمت ارزشمندی باشیم.

کد خبر 605138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.