رایگان شدن حمل‌ونقل عمومی به مناسبت بازگشایی مدارس در زاهدان

نماینده شورای اسلامی شهر زاهدان در سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری زاهدان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و به مناسبت بازگشایی مدارس، حمل‌ونقل عمومی در روز دوم مهرماه برای شهروندان رایگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود صفرزایی امروز _چهارشنبه بیست و سوم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جهت رفاه حال شهروندان و به مناسبت بازگشایی مدارس، حمل و نقل عمومی (اتوبوس‌های شهری) در روز دوم مهرماه برای شهروندان رایگان است.

وی ادامه داد: خدمات‌دهی حمل و نقل در محلات کمتر توسعه یافته با ساخت و بازسازی ایستگاه‌ها و راه‌اندازی خطوط جدید در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفته است و امیدواریم تا زمان بازگشایی مدارس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر بتواند این ایستگاه‌ها را به بهره‌برداری برساند.

نماینده شورای اسلامی شهر زاهدان در سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری با اشاره به ترافیک معابر در خیابان‌های دانشگاه، آزادی، معلم، شهید بهشتی، بزرگمهر و میدان آزادی، گفت: با تقویت و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی می‌توان انتظار داشت که بخش بزرگی از ترافیک معابر یاد شده کاهش یابد.

وی افزود: راه‌اندازی سه دستگاه خودروی گشت در راستای نظارت بر حمل و نقل عمومی مهم است و ساماندهی ۵۰۰ دستگاه تاکسی جهت خدمات‌دهی در سطح شهر و همچنین تحویل ۱۸ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به پیمانکاران با برگزاری مناقصه از دیگر برنامه‌های بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر زاهدان است.

کد خبر 605129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.