سرویس‌دهی رایگان متروی تهران در ایستگاه‌های شهر ری و امام حسین(ع)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده‌روی اربعین پایتخت خبر داد و گفت: سرویس‌دهی متروی تهران در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین رایگان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، حامد عباسی‌نامی، اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز شنبه _بیست‌وششم شهریورماه_ آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین تهران است.

وی تصریح کرد: به‌منظور ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان، سرفاصله حرکت قطارها در خط یک از هفت به چهار دقیقه، خط دو از هفت به پنج دقیقه، خط سه از ۱۰ به ۹ دقیقه، خط چهار از هفت به پنج دقیقه، خط شش از ۱۵ به ۱۰ دقیقه و خط هفت از ۱۴ به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران ادامه داد: برنامه حرکت قطارها در خطوط پنج (تهران - صادقیه)، هشتگرد، مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) تغییری ندارد و همچون برنامه روزهای تعطیل سرویس‌دهی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به رایگان بودن سرویس‌دهی مترو در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین، خاطرنشان کرد: در این روز جدا از کاهش سرفاصله حرکت قطارها، آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.

عباسی‌نامی با بیان اینکه خط یک متروی تهران به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در این شهر، روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، گفت: با کاهش فاصله حرکت قطارها در این خط، خدمات‌دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام می‌شود.

کد خبر 605078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.