۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
نرخ سرویس مدارس کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اعلام نرخ سرویس مدارس این کلان‌شهر برای سال تحصیلی جدید، گفت: نرخ سرویس خودروهای سواری برای مسافت یک تا پنج کیلومتر (از در منزل تا مدرسه) ماهانه ۳۲۷ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی احمدی اظهار کرد: بر این اساس نرخ سرویس مدرسه خودروهای سواری برای مسافت یک تا پنج کیلومتر (از درب منزل تا مدرسه) ماهانه ۳۲۷ هزار تومان خواهد بود و برای مسافت‌های بیش از پنج کیلومتر نیز به ازای هر کیلومتر ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان به این مبلغ اضافه می‌شود.

وی نرخ کرایه برای خودروهای ون را نیز برای مسافت یک تا پنج کیلومتر ماهانه ۲۱۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای مسافت‌های بیش از پنج کیلومتر نیز به ازای هر کیلومتر ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان به این مبلغ اضافه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه نرخ تعیین شده برای خودرو مینی‌بوس را نیز برای برای مسافت یک تا پنج کیلومتر ماهانه ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان است، تصریح کرد: برای مسافت‌های بیش از یک کیلومتر نیز مبلغ ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان به این نرخ کرایه اضافه می‌شود.

احمدی گفت: امسال با توجه به راه‌اندازی سامانه "سپند" ضمن الزام ثبت نام شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی درون شهری و رانندگان متقاضی حوزه سرویس مدارس، والدین نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه کنترل زمان و مسیر رفت و برگشت دانش‌آموزان خود را رصد کنند.

وی ادامه داد: رانندگان و والدین متقاضی سرویس مدارس با مراجعه به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموزان می‌توانند از طریق شرکت‌های مجاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، برای استفاده از سرویس مدرسه ثبت نام کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 605065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.