تملک باغ‌های لاله تبریز در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گرفت

شهردار منطقه هفت تبریز گفت: پروژه‌های مسیرگشایی و تملک باغ‌های لاله در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، محمد رشتبری اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ضرورت اجرای مسیرگشایی کوی شهید صمدی، خلجان و کوجوار که از مطالبات مردمی بوده است، تصویب شد و در ردیف بودجه سال آینده قرار گرفت.

وی یکی از مشکلات تعیین تکلیف زمین‌های خالی واقع در کوی شهید صمدی را سندهای قولنامه‌ای و تعدد مالکان دانست و افزود: با عملیاتی شدن پروژه اتوبان تبریز-سهند که در مسیر کوی شهید مدنی واقع شده است، زمینه رفع مشکلات کوی شهید صمدی نیز فراهم شد و با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبار لازم برای مسیرگشایی این محدوده در ردیف بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.

شهردار منطقه هفت تبریز با بیان اینکه به‌منظور رفع مشکلات مردم و در راستای پاسخگویی به مطالبات آنها، فراهم‌سازی زمینه‌های مسیرگشایی مسیرهای خلجان و کوجوار نیز طی سال جاری در دست اقدام قرار گرفته است، ادامه داد: جلسات متعددی با اعضای شورای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی انجام شد و در این راستا اقدامات مقدماتی برای تعیین تکلیف املاک با تشکیل ستاد تملک در فاز نخست صورت گرفت که در ادامه با اعتبارات لازم برای پروژه مسیرگشایی این مسیرها نیز در ردیف بودجه در سال آینده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تملک باغ‌های لاله یکی از پروژه‌های مهم شهرداری در راستای تعیین تکلیف فضاهای سبز این محدوده و اجرای پروژه‌های عمرانی و فضای سبز است، ادامه داد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار منطقه هفت در ردیف بودجه سال آینده واقع شد.

رشتبری اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه‌ها زمینه توسعه و آبادانی در منطقه فراهم و پاسخ مناسبی به مطالبات مردمی داده شود.

کد خبر 605045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.