۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
نصب تجهیزات در فضاهای سبز شهرکرد

مدیر تاسیسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: نصب تجهیزات در اماکن عمومی می‌تواند علاقه شهروندان به انجام فعالیت‌های ورزشی را بیشتر کند.

یوسف نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور تأمین رفاه و آسایش و تفریح شهروندان، دو دستگاه بازی فوتبال دستی، چهار عدد میز تنیس روی میز در پارک بانوان شهرکرد و یک دستگاه میز پینگ‌پنگ در پارک لاله خریداری و نصب شده است.

وی افزود: افزایش این گونه تجهیزات در اماکن عمومی می‌تواند علاقه مردم به ورزش را بیشتر و به تبع آن از ابتلای شهروندان به انواع بیماری‌های روحی و جسمی جلوگیری کند.

مدیر تأسیسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با بیان اینکه تجهیز، توسعه فضای سبز و وجود فضاهای ورزشی حق طبیعی هر شهروند است، خاطرنشان کرد: استفاده از وسایل ورزشی در پارک‌ها سطح فعالیت فیزیکی شهروندان را بالا می‌برد و اقدامی مهم در راستای حرکت به سمت جامعه فعال و سالم خواهد بود.

نادری از شهروندان خواست با توجه به ضرورت ارتقای کیفیت سیما، منظر و فضای سبز و اثربخشی آن در زیبایی چهره و منظر شهر و روحیه شهروندان، در حفظ فضاهای سبز در سطح مناطق و محلات شهر کوشا باشند و در نگهداری این فضاها با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همکاری کنند.

کد خبر 604985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.