عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ شهریورماه

در این بسته خبری از پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری سالند تا نرخ‌نامه سرویس مدارس و ارتقای شهرداری بنک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پرداخت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری سالند

اسد الله احمدی، شهردار سالند از اختصاص ۸۴ میلیارد ریال اعتبار آلایندگی به این شهرداری خبر داد و گفت: بخشی از مطالبات کارگران شهرداری سالند از طریق این اعتبار پرداخت شد.

بازگشایی پل جهان‌آرای خرمشهر تا فردا

غلامرضا ترک، معاون امور زیربنایی، حمل‌ونقل و شهرسازی شهرداری خرمشهر با اشاره به ریزش بخشی از عرشه پل جهان آرا، گفت: ترمیم این پل آغاز شده و احتمالاً بعد از ظهر امروز یک طرف پل برای تردد خودروهای سبک و فردا پل به صورت دوطرفه بازگشایی شود.

نرخ‌نامه سرویس مدارس در شورای شهر مصوب نشده است

سید محمود حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بیرجند گفت: نرخ نامه پیشنهادی سرویس مدارس در کار گروه ماده ۱۸ شهرستان بیرجند مصوب شده اما در شورای اسلامی شهر هنوز مصوب نشده است.

شهرداری بنک دو درجه ارتقا یافته است

حجت ریحانی‌نیا، شهردار بنک گفت: با ابلاغ وزیر کشور، درجه شهرداری بنک از چهار به شش ارتقا یافت.

اجازه شکل‌گیری هیچ متروپلی را در تویسرکان نمی‌دهیم

محمدحسین‌پور، شهردار تویسرکان با ابراز خرسندی از وفاق مجموعه شورا و شهرداری، از انتخاب گزینه نهایی برای آرامستان جدید این شهرستان خبر داد و گفت: امروز حساب و کتاب در شهرداری تویسرکان مشخص است؛ بنابراین نمی‌گذاریم هیچ متر و پلی در تویسرکان شکل بگیرد.

رنگ‌آمیزی حدود یکصد مترمربع از سرعتکاه‌های سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: حدود یکصد مترمربع از سرعتکاه‌های سطح شهر در یک هفته گذشته رنگ‌آمیزی شده است.




کد خبر 604924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.