از مستند کردن فعالیت‌ها تا تجهیز غرفه‌های کودک و نوجوان

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد مجموعه اقدامات شهرداری را درخصوص پیاده‌روی اربعین حسینی تشریح کرد.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه فرهنگی شهرداری نجف‌آباد در بخش‌های تأمین اقلام و مایحتاج خدماتی و تدوین سلسله برنامه‌های فرهنگی موکب‌ها به مراسم و موکب‌های دایر در کشور عراق خدمت‌رسانی کرده است.

وی افزود: پس از تصویب نشدن لایحه پیشنهادی تقدیمی به شورای اسلامی شهر، قسمتی از بودجه مورد نیاز برای انجام این اقدامات از طریق خیران مذهبی تأمین و برنامه‌های مدون و منسجم تهیه و آماده شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: برپا کردن غرفه مهدکودک، غرفه نوجوان و تجهیز آن به میز و صندلی کودک و نوجوان و مربی، برگزاری انواع بازی‌های فکری، حرکتی و آموزشی و کلاس‌های آموزشی از مهم‌ترین اقدامات ویژه موکب‌های نجف‌آباد بود.

خاکسار تصریح کرد: تدوین برنامه‌های فرهنگی-مذهبی همانند سخنرانی اساتید طراز اول و مداحی ذاکران اهل بیت، نشست‌های تخصصی و ویژه برنامه‌های زیارت اربعین از مهم‌ترین بخش‌های انجام شده در موکب‌های شهدای نجف‌آباد، فاطمه‌الزهرا (س) و دیگر موکب‌های همجوار آن بوده است.

وی از تدارک تیم تخصصی تصویربرداری جهت تهیه مستند از مراحل نصب و تجهیز، برگزاری برنامه‌های مذهبی و خدمت‌رسانی موکب‌داران به زائران حسینی در اربعین خبر داد و گفت: سال‌های گذشته اقدامات گسترده و مهمی در موکب‌های شهرستان نجف‌آباد انجام می‌شد، اما با توجه به انعکاس ضعیف آن، معرفی و نمایش مثبت در رسانه ملی و شبکه‌های مجازی وجود نداشت که امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام اقدامات موکب‌های نجف‌آباد از صفر تا صد پوشش خبری و تصویری داده شد و مستندی جهت پخش در رسانه ملی تدوین می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد افزود: ارائه گزارش‌های روزانه از موکب‌ها، تهیه گزارش تصویری به صورت عکس و کلیپ‌های کوتاه، ساخت موشن و استوری از فعالیت‌های انجام شده، تعامل و ارتباط زنده از طریق بستر شبکه‌های اجتماعی، مصاحبه با مسئولان و زائران نجف‌آبادی حاضر در مراسم، پوشش خبری برنامه‌های مذهبی موکب‌های شهرستان از دیگر اقدامات فرهنگی مجموعه مدیریت شهری در عراق بود.

کد خبر 604912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.