استقرار بیش از ۸۰۰۰ چادر مسافرتی در بوستان‌های قم

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم گفت: در پنج بوستانی که به عنوان محل اسکان اضطراری زائران و مسافران در شهر آماده‌سازی شده، از هفدهم شهریورماه بیش از هفت هزار چادر مسافرتی مستقر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم به مناسبت حضور زائران اربعین در شهر قم فعال شده است، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای حضور زائرین اربعین در شهر مقدس قم، تدابیری اندیشیده شده تا بوستان‌هایی به عنوان کمپ زائر آماده‌سازی شده‌اند، برای اسکان موقت میزبان این زائران باشند.

وی با تاکید بر اینکه کمپینگ‌های پنج‌گانه شهر قم از نیمه شهریورماه پذیرای زائران اربعین بوده است، خاطرنشان کرد: بوستان‌های مهدی در منطقه یک، امام رضا (ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، نیایش و نیاز در منطقه پنج و غدیر در منطقه هشت خدمات‌رسانی به زائران در این ایام را بر عهده خواهد داشت.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم با اشاره به اینکه از هفدهم شهریورماه بیش از هفت هزار چادر توسط زائران اربعین حسینی در این پنج بوستان مستقر شده است، گفت: این پذیرایی از زائرین تا ایام پس از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، زمین بازی کودکان، شهربازی، غرفه تأمین مایحتاج زائران در این بوستان‌ها ایجاد شده است تا در زمان اسکان در این کمپ‌ها زائرین از حداکثر امکانات لازم برخوردار باشند.

کد خبر 604908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.