حکمی در خصوص بازگشت شهردار سابق رشت به شورای شهر ابلاغ نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص بازگشت سیدامیرحسین علوی شهردار سابق رشت به شهرداری با حکم و دستور موقت دیوان عدالت اداری، گفت: هنوز حکم کتبی و رسمی از سوی فرمانداری شهرستان رشت به شورای ششم شهر ابلاغ نشده است.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازگشت سیدامیرحسین علوی شهردار سابق رشت به شهرداری با حکم و دستور موقت دیوان عدالت اداری را دیروز از طریق فضای مجازی مطلع شدیم.

وی افزود: هنوز حکم کتبی و رسمی در خصوص بازگشت شهردار سابق رشت به شهرداری از سوی فرمانداری شهرستان به شورای اسلامی شهر ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ رسمی آن را تأیید می‌کنیم و موظف به اجرای قانون هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: در خصوص شهردار سابق مستنداتی در اختیار داریم که در ادامه آن را از مراجع ذی‌صلاح به صورت قانونی پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات شورای اسلامی شهر رشت با محوریت بررسی برنامه‌های نامزدهای تصدی شهرداری رشت و انتخاب شهردار تا تعیین تکلیف وضعیت سیدامیرحسین علوی، شهردار سابق برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، هجدهم تیرماه سال جاری، امیرحسین علوی، شهردار رشت در جلسه استیضاح از سمت خود برکنار شد و مجتبی خدمت‌بین‌دانا از کارکنان رسمی شهرداری با ٩ رأی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

کد خبر 604840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.