تجهیز کمپ دائمی برای زائران اربعین در شیراز

عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به سیاست‌گذاری و هماهنگی‌های انجام‌ شده با معاونت سیاسی فرمانداری شیراز و گروه‌های جهادی مردمی در راستای خدمت‌گزاری به زائران دو کمپ دائمی برای زائران اربعین حسینی توسط شهرداری شیراز تجهیز و تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افسانه خواست‌خدایی امروز _سه‌شنبه بیست و دوم شهریورماه_ در خصوص اقدامات انجام شده برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، اظهار کرد: از آنجا که استان فارس و شهر شیراز در مسیر زائران اربعین حسینی از استان‌های شرقی و چند کشور مجاور واقع شده است، توفیق خدمت‌گزاری این کلانشهر به زائران فراهم آورده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌گذاری و هماهنگی‌های انجام شده با معاونت سیاسی فرمانداری شیراز و گروه‌های جهادی مردمی در راستای خدمت‌گزاری به زائران دو کمپ دائمی برای زائران اربعین حسینی توسط شهرداری شیراز تجهیز و تدارک دیده شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه در حال سرکشی از اقامتگاه‌های جنت، زیباشهر و شهید خرم‌شکوه است، گفت: اقامتگاه زیباشهر برای زائران خارجی و اقامتگاه جنت برای زائران ایرانی تدارک دیده شده است و در کنار این کمپ‌ها در بدو ورود و خروج زائران، استراحتگاه موقت و موکب شهدای ظفرآباد در ورودی پل فسا واقع در اقامتگاه خرم‌شکوه با کمک گروه‌های جهادی مردم و شهرداری در حال خدمت‌رسانی به زائران ایرانی و خارجی هستند.

حسام‌الدین اسدزاده، شهردار منطقه چهار شیراز نیز اظهار کرد: نزدیک به ۱۵۰ کانکس در اختیار زائران قرار گرفته که امکانات رفاهی و آسایشی از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی در این کانکس‌ها تعبیه شده است.

وی با اشاره به فراهم کردن بستر گردشگری مذهبی و زیارت حرم‌های مطهر امامزادگان شریف در شیراز از طریق اتوبوس‌های گردشگری، تصریح کرد: با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این فرصت را فراهم کرده‌ایم تا زائران اربعین از فرصت محدود در شیراز به خوبی استفاده کنند.

کد خبر 604835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.