اعزام خودروهای سردخانه‌دار دامپزشکی برای انتقال مواد غذایی به زائران اربعین

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سازمان دامپزشکی کشور گفت: با تلاش سازمان دامپزشکی کشور و همت اداره کل دامپزشکی ایلام، خودروهای سرخانه‌دار در استان ایلام برای کمک به همه مواکب برای انتقال مواد غذایی فاسدشدنی ساماندهی شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداسماعیل حسینی‌مقدم، با حضور در محل موکب شهدای دامپزشکی در مرز مهران گفت: با تلاش سازمان دامپزشکی کشور و همت اداره کل دامپزشکی ایلام، خودروهای سرخانه‌دار در استان ایلام برای کمک به همه مواکب برای انتقال مواد غذایی فاسد شدنی ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با اتخاذ این تدبیر، مواد غذایی به سلامت به مقاصد ارسال شده است، افزود: هیچ اداره کل دامپزشکی در کشور نداریم که خودروهای سردخانه‌دار در اختیار مواکب قرار نداده باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سازمان دامپزشکی کشور گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام نیز با تشکیل هفت تیم، مسئولیت بازدید از مواد غذایی و گوشت تولیدی ویژه زائران و همچنین نظارت بهداشتی همه گوشت‌هایی که از مرز مهران برای مواکب منتقل می‌شود را به عهده گرفته است.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: اداره دامپزشکی شهرستان مهران نیز همه امکانات خود را در اختیار زائران قرار داده و از طریق موکب شهدای دامپزشکی که برای نخستین بار به همت کارکنان سازمان دامپزشکی و کمک خیرین برپا شده است، از زائران پذیرایی می‌کند.

کد خبر 604832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.