بازدید گردشگران آلمانی از پارک ساحلی سرارود

شهردار مبارکه گفت: تعدادی از گردشگران آلمانی در سفر به شهرستان مبارکه ضمن بازدید از پارک ساحلی سرارود، از خشکی زاینده‌رود ابراز تاسف کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز سه‌شنبه_ بیست‌ودوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید گردشگران آلمانی از پارک ساحلی سرارود، اظهار کرد: این گردشگران که چهار ماه است سفر خود را از مونیخ آغاز کرده‌اند، حدود چهار هفته در ایران حضور دارند و از شهرهای اردبیل، قم، کاشان، دماوند، اصفهان و مبارکه بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این گردشگران آلمانی تا اواخر مهرماه در ایران حضور دارند، افزود: گردشگران آلمانی ضمن تقدیر از مهمان‌نوازی مردم مبارکه، پارک ساحلی سرارود را یکی از جاذبه‌های بسیار خوب کشور برای گردشگران عنوان و از خشکی زاینده‌رود ابراز تأسف کردند.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: این پارک با درخت‌های بلند کبوده احاطه شده و در میان این درختان تفرجگاه‌هایی برای استفاده مردم تعبیه شده است.

احمدی تصریح کرد: وجود آسیاب قدیمی که در صورت وجود آب در رودخانه با چرخش آب حرکت می‌کند و بیشه‌های زیبا از جمله ویژگی‌های این پارک است که سالیانه پذیرای هزاران نفر گردشگر است.

به گزارش ایمنا، پارک ساحلی سرارود واقع در محله سرارود مبارکه در حاشیه زاینده‌رود با ۱۸ هکتار وسعت پذیرای مسافران و گردشگران است.

کد خبر 604822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.