اینترنت رایگان ایرانسل در مسیر پیاده‌روی اربعین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از ارائه اینترنت رایگان توسط شرکت ایرانسل در مواکب و پایانه‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با توجه به اهمیت وجود ارتباط پایدار در زمان برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین، علی صالح‌نساج با اعلام آمادگی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان اظهار کرد: درحال‌حاضر هیچ مشکل ارتباطی وجود ندارد و با رصد شبکه‌های ارتباطی و مستقر کردن تیم‌های عملیاتی و فنی برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به زائرین اربعین حسینی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حضور مستمر مدیران در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل ارتباطی در سریع‌ترین زمان ممکن رفع می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان افزود: امسال با پیش‌بینی‌ها و بررسی‌های انجام شده علاوه بر سایت‌های ثابت تلفن همراه تعداد ۱۵ سایت سیار در مسیرها، مواکب و پایانه‌های شلمچه و چذابه توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نصب و راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به ایجاد بستر فیبرنوری در چذابه و شلمچه به منظور افزایش پهنای باند شبکه ارتباطی استان جهت پوشش حداکثری ارتباطات صوت و دیتای زائران اربعین حسینی خاطر نشان کرد: مسیر جایگزین فیبرنوری نیز در این مرزها در نظر گرفته شده تا در صورت قطعی ارتباط از فیبر جایگزین استفاده شود.

تمهیدات ارتباطی در مرز شلمچه

ازآنجاکه موکب‌ها نقش مهمی را برای زائران ایفا می‌کنندف بنابراین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از ارائه اینترنت رایگان توسط شرکت ایرانسل در مواکب و پایانه‌ها خبر داد.

وی به نصب و راه اندازی ۲۰ دستگاه تلفن همگانی رایگان در هر دو مرز، راه‌اندازی و برپایی هشت موکب خدمت‌رسان توسط ادارات تابعه در استان، شرکت مخابرات منطقه خوزستان و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای ارائه خدمات به زائران و استقرار کارشناسان مرتبط به صورت شبانه‌روزی و پنج شعبه و باجه بانکی شهری و روستایی پست بانک برای ارائه خدمات ارزی به زائران در استان اشاره کرد.

صالح نساج گفت: به منظور ارائه خدمات ارتباطی، راهنمایی و اطلاع‌رسانی لازم برای رفع مشکلات مشترکان، باجه‌های امور مشترکین با حضور کارشناسان فنی توسط همه اپراتورهای تلفن همراه در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با تاکید بر حساسیت و اهمیت بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در اربعین حسینی و به منظور جلوگیری از حادثه احتمالی، مقرر شد هرگونه حفاری در همه مسیرها به خصوص در مسیرهای شبکه فیبرنوری با هماهنگی ستاد اربعین استان انجام شود.

کد خبر 604819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم SK ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    ماشین قیمت چند است