دیدار شهردار اصفهان و مدیرکل ورزش‌وجوانان در راستای توسعه ورزش شهر

شهردار کلان‌شهر اصفهان و مدیرکل ورزش‌وجوانان در جلسه‌ای پیرامون موارد مختلف حوزه ورزش و امور جوانان بحث و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، «علی قاسم‌زاده» شهردار کلان‌شهر اصفهان، روز _سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه ۱۴۰۱_ با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با «جواد محمدی» مدیرکل این اداره، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه پیگیری مجدانه بحث انتخاب اصفهان به عنوان «پایتخت جوانان جهان اسلام» در سال ۲۰۲۳ مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین درخصوص تعامل دو دستگاه در راستای توسعه ورزش همگانی و شهروندی، مشارکت اجتماعی جوانان و بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان بحث و گفت‌وگو شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این دیدار ضمن خوشامدگویی و ابراز تشکر از حمایت‌های شهرداری جهت ارتقای ورزش اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری و در رأس آن دکتر قاسم‌زاده، از حامیان اصلی ورزش و جوانان بوده‌اند و خدمات ارزنده‌ای در راستای توسعه ورزش همگانی و امور جوانان انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی استان به ویژه شهر اصفهان بر تعاملات مستمر و گسترده حوزه ورزش و شهرداری تأکید کرد.

دیدار شهردار اصفهان و مدیرکل ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش شهر

جواد محمدی افزود: ورود شهرداری به عرصه ورزش همگانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، بسیاری از موانع و مشکلات این حوزه را مرتفع خواهد ساخت و با حضور دکتر قاسم‌زاده در این راه، ما احساس خوب و مطلوبی خواهیم داشت که جا دارد از وی تشکر ویژه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، از تعامل دو دستگاه به نیکی یاد و تصریح کرد: با برگزاری برنامه‌های مشترک مناسب با شهرداری، نشاط و سلامت اجتماعی ایجاد می‌شود و این امر می‌تواند منجر کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان نیز تصریح کرد: مجموعه شهرداری همیشه حامی اصلی ورزش برای همه مردم، مباحث فرهنگی و موضوعات مرتبط با جوانان خلاق و مستعد اصفهان بوده و خواهد بود، بر این اساس با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان است و در راستای برگزاری برنامه‌های مشترک فی‌مابین دو دستگاه، نشست‌هایی را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 604814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.