نیروی انسانی غنی، از سرمایه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: داشتن نیروی انسانی شایسته، کاربلد و کارآمد از ویژگی‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان است که در ذیل مدیریت پنج ساله «احمد رضایی» محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ در آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان، با اشاره به بعضی از اتفاقات خوب که طی سال‌های اخیر در منطقه پنج شهرداری اصفهان به‌ویژه در زمینه محیط زیست همچون تصفیه‌خانه سپاهان‌شهر، رقم خورده است، اظهار کرد: توانمندی و مدیریت قابل قبول، همدلی و همراهی با شهروندان و کارکنان، خلاقیت و دلبستگی به شهر، از ویژگی‌های «احمد رضایی» است و به‌زودی این مدیر پرتلاش در عرصه‌ای مهم در مدیریت شهری خدمتگزاری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: داشتن نیروی انسانی شایسته، کاربلد و کارآمد از ویژگی‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان است که در ذیل مدیریت پنج ساله احمد رضایی محقق شده است و ما در خدمات شهری، در امر انتصاب مدیران و معاونان خود در مناطق شهری، اغلب به گزینه‌هایی از منطقه پنج می‌رسیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان، «حسین کارگر»، مدیر جدید منطقه پنج شهرداری اصفهان را فردی شایسته و کارآزموده در مدیریت شهری توصیف کرد و گفت: خدمات این مدیر شایسته را در منطقه سه شهرداری شاهد بوده‌ایم.

نیروی انسانی غنی، از سرمایه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان است

کد خبر 604792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.