در جلسه ستاد مهر منطقه ۸ شهرداری اصفهان چه گذشت؟

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با تشریح موارد بررسی شده در جلسه ستاد مهر این منطقه که با حضور نمایندگان پلیس راهور و آموزش‌وپرورش ناحیه پنج برگزار شد، گفت: برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان، باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه ستاد مهر منطقه هشت با حضور نمایندگان پلیس راهور و آموزش‌وپرورش ناحیه پنج اصفهان برگزار و تبادل نظر بین پلیس راهور و آموزش‌وپرورش و شهرداری منطقه هشت انجام شد.

وی افزود: در این جلسه تاکید شد که با توجه به حجم بالای تردد در نخستین روزهای سال تحصیلی، باید مسیرهای تردد شهروندان هموار باشد تا شهروندان با مشکل مواجه نباشند.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال پس از گذشت دو سال از مجازی بودن آموزش دروس، مدارس کار خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه هشت، بزرگترین منطقه بین مناطق پانزده‌گانه از نظر تراکم جمعیت است، می‌طلبد برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان، برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این منطقه دارای تعداد زیادی مدارس در مقاطع مختلف است که از شهروندان درخواست می‌کنیم در روزهای آغازین سال تحصیلی، همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشند تا بتوانیم بدون دغدغه و مشکل این ایام را سپری کنیم.

کد خبر 604786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.