ترکیب احتمالی دیدار بارسلونا و بایرن‌مونیخ

بارسا فرصت دارد با استفاده از بازیکنان باکیفیتی که در تابستان جذب کرده است، از بایرن‌مونیخ انتقام بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دو تیم بارسلونا و بایرن‌مونیخ حساس‌ترین رقابت این هفته لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند و بارسا شانس این را دارد که با استفاده از بازیکنان باکیفیتی که در تابستان جذب کرده، انتقام باخت‌های متعدد در سال‌های اخیر را از بایرن مونیخ بگیرد.

بایرن دوباره کینگزلی کومان و بونا سار را برای دیدار آتی خود در اختیار ندارد و بدون شک بارسا باید بابت غیبت وینگر فرانسوی بایرن خوشحال باشد. با این حال هیچ مشکل تازه‌ای برای مدافع عنوان قهرمانی آلمان در دیدار برابر برابر اشتوتگارت به وجود نیامد.

انتظار می‌رود سانه و سادیو مانه هر دو به ترکیب تیمشان بازگردند. در بخش عقب‌تر زمین مسابقه نیز بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز می‌توانند به خط دفاع بایرن مونیخ بازگردند تا در برابر بارسا استحکام مدافعان نماینده آلمان بیشتر شود.

پیش‌بینی می‌شود بایرن مونیخ تنها یک تغییر نسبت به ترکیبش در دیدار برای اینترمیلان ایجاد کند. سرژ گنبری، بازیکنی است که احتمالاً جای کینگزلی کومان را در ترکیب پر می‌کند و به این ترتیب مانه می‌تواند در پست مهاجم مرکزی به میدان برود.

در همین حال، بارسلونا برای این بازی یک تیم بیست‌وپنج نفره را به مونیخ می‌برد، در حالی که سرجی روبرتو علی‌رغم غیبت مقابل کادیز در روز شنبه به دلیل یک مشکل عضلانی جزئی، در لیست بازی برابر بایرن حضور دارد. درصورتی‌که مشکلات لحظه آخری پیش نیاید، بارسا با تیمی کاملاً آماده به مصاف بایرن خواهد رفت.

روز شنبه بارسا تغییرات زیادی در مقابل کادیز انجام داد، اما انتظار می‌رود لواندوفسکی، پدری، عثمان دمبله، ژولس کانده و اریک گارسیا در دیدار برابر مونیخی‌ها به ترکیب اصلی بازگردند. ژولس می‌تواند در دفاع راست با رونالد آرائوخو و اریک گارسیا در وسط بازی را شروع کند، درحالی‌که گاوی و پدری قرار است در کنار سرخیو بوسکتس در خط میانی نقش‌آفرینی کنند.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:
نویر، پاوارد، دلیخت، هرناندز، دیویس، کیمیش، سابیتزر، گنبری، مولر، سانه، مانه

ترکیب احتمالی بارسلونا:
تراشتگن، ژولس، آرائوخو، گارسیا، بالده، گاوی، بوسکتس، پدری، رافینیا، لواندوفسکی، دمبله

کد خبر 604780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.