کلوپ به‌دنبال فرار از مهلکه معمولی‌بودن!

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان کلوپ به‌دنبال فرار از فرم نامطلوب خود برابر آژاکس هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، لیورپول در حالی میزبان آژاکس خواهد بود که بدون شک شاگردان آقای معمولی تلاش می‌کنند از فرم ضعیف خود در هفته‌های اخیر دوری کنند و با پیروزی در یک بازی مهم، اعتماد به نفس خود را دوباره به دست بیاورند.

شاگردان یورگن کلوپ در دیدار اول خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه عجیب چهار بر یک مقابل ناپولی شکست خوردند؛ شکستی عجیب که در ادامه نتایج غیرقابل قبول لیگ برتر اتفاق افتاده و به وضوح حکایت از شرایط بحرانی قرمزها دارد.

مرگ ملکه انگلیس کمی به لیورپول کمک کرد تا با به تعویق افتادن مسابقات، آن‌ها روی جدال نفس گیر خود برابر آژاکس تمرکز کنند. نتیجه ضعیف لیورپول در بازی اول تأثیر بسیار زیادی روی ذهنیت هواداران گذاشته است و اگر لیورپول نتواند در برابر آژاکس خودی نشان دهد، آقای معمولی ممکن است با نیمکت تیمش خداحافظی کند.

کلوپ و کادر مربیگری‌اش به اندازه کافی فرصت داشته‌اند تا روی شکست دادن آژاکس تمرکز کنند. ناپولی در هفته اول با گل‌های زیلینسکی، آنگیسا و جیووانی سیمئونه قرمزها را تحقیر کرد و تک گل لوئیز دیاز نیز نتوانست مرهمی بر زخم لیورپول باشد.

درمجموع، روند شکست‌ناپذیری لیورپول در آنفیلد اکنون به ۱۰ بازی در تمام تورنمنت‌ها رسیده و آخرین بار آن‌ها برابر اینترمیلان با نتیجه یک بر صفر در یک دیدار بی‌اهمیت شکست خوردند. کلوپ امیدوار است که ورزشگاه خانگی و جو آنفیلد این بار هم برایش معجزه جدیدی خلق کند تا بتواند از سد حریف قدرتمندش عبور کند.

آژاکس و لیورپول دو تیم از سه باشگاهی بودند که در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب ۱۸ امتیاز کامل شدند. تیم دیگر نیز بایرن مونیخ بود. اما حالا اوضاع کاملاً فرق کرده و شاگردان کلوپ نه تنها به دنبال شکست‌ناپذیری در مرحله گروهی، بلکه تنها چشم به راه یک پیروزی اثرگذار هستند.

در آن سوی میدان، قهرمانان هلند انگیزه زیادی برای بازی برابر رقیب خود دارد. آن‌ها با چهار گل به حریف خود رنجرز، درس فوتبال دادند و پس از جدایی اریک تن هاگ نیز هیچ کمبودی در برترین تیم هلند وجود ندارد. نوار پیروزی آژاکس در طی بازی‌های اخیر پاره نشده و درحال‌حاضر آن‌ها هفت بازی متوالی را با برد پشت سر گذاشته‌اند.

تیم شرودر با ترسناک‌ترین رقبا در هفته‌های ابتدایی روبه‌رو نشده، اما سطح بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر رنجرز نشان می‌دهد که آژاکس همچنان کیفیت خوبی دارد. علاوه بر این، آژاکس از ۲۵ بازی اخیر خارج از خانه خود در تمام رقابت‌های اروپایی تنها دو شکست تجربه کرده و روی کاغذ، تیم هلند شانس بالایی برای حفظ آمار خوب خود دارد.

کد خبر 604772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.