پارکینگ جنب میدان حضرت امام خمینی (ره) قم بهسازی شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پروژه بهسازی پارکینگ جنب میدان امام خمینی(ره) با ایمن‌سازی تردد اهالی، دسترسی محلی از مسیر کندرو و تعیین محدوده پارکینگ عمومی اجرایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به بهسازی پارکینگ جنب میدان امام خمینی (ره) و اجرای طرح تسهیل در رفت‌وآمد و ایمن‌سازی مسیر تردد اهالی از باند کندروی مجاور این پارکینگ، اظهار کرد: در این طرح مسیر کندرو آزادسازی و مسیر پیاده‌رو با هدف تسهیل در تردد اهالی و عابران پیاده پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: پارکینگ میدان امام خمینی (ره) همه روزه میزبان وسایل نقلیه بسیاری است که برای عزیمت به شهرک شکوهیه و سایر شهرک‌های صنعتی از آن استفاده می‌کنند و نبود فضای مناسب پارکینگ در این محل موجب به‌هم‌ریختگی و نابسامانی در پارک وسایل نقلیه به‌خصوص موتورسیکلت‌ها می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در طرح بهسازی پارکینگ جنب میدان امام خمینی (ره) سعی کردیم با حداکثر ظرفیت موجود بتوانیم ضمن آزادسازی باند کندرو و مسیر تردد عابران پیاده، شرایطی فراهم کنیم تا شهروندان بتوانند با خیالی آسوده وسیله نقلیه خود را در آن به امانت بسپارند.

کد خبر 604771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.