به‌زودی امکان استعلام ایستایی در سرای ۱۰ فراهم خواهد شد

قائم مقام مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر در مرحله نهایی‌سازی فرایند استعلام ایستایی هستیم، البته پیش‌تر این امکان در سامانه سرای هشت وجود داشت که با توجه ارتقای سامانه و فرایندها، به‌زودی این امکان در سامانه سرا ۱۰ نیز فراهم خواهد شد.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص استعلام ایستایی از طریق سامانه سرای ۱۰، اظهار کرد: طی هفته گذشته زیرسیستم بیمه و آتش‌نشانی را در اختیار همکاران و شهروندان قرار دادیم، در این مسئله طی چند هفته اخیر نقص داشتیم و اکثر شهروندان و افرادی که درخواست جاری داشتند به این مرحله رسیده بودند.

وی ادامه داد: پیش‌تر زیرسیستم بیمه و آتش‌نشانی را در سرای ۱۰ نداشتیم، اما در حال حاضر این زیرسیستم‌ها مطابق فرایند قبلی راه‌اندازی شده است و در راستای ظرفیت‌هایی که در سامانه ۱۰ وجود دارد، برای ارتقای آن‌ها تلاش می‌کنیم.

قائم مقام مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: جلسات آموزشی با همکاران سازمان بیمه تأمین اجتماعی در محل سازمان بیمه عباس آباد و همکاران آتش‌نشانی در محل سازمان آتش‌نشانی در راستای ارتقا و بهبود فرایندها و ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان، برگزار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله نهایی‌سازی فرایند استعلام ایستایی هستیم، البته پیش‌تر این امکان در سامانه سرای هشت وجود داشت که با توجه ارتقای سامانه و فرایندها، به‌زودی این امکان در سامانه سرا ۱۰ نیز فراهم خواهد شد.

افرادی تصریح کرد: در صورت راه‌اندازی این زیرسیستم، تمام مراحل با سامانه سرا ۱۰ انجام می‌شود و منعی برای تکمیل فرایندهای غیرحضوری نخواهیم داشت.

کد خبر 604764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.