استقرار مرکز پشتیبانی شهرداری در مرز شلمچه

شهردار کوت‌عبداله گفت: عملیات پشتیبانی مواکب شهرستان کارون توسط شهرداری با استقرار مرکز پشتیبانی در مرز شلمچه ادامه دارد.

سعید باب‌المراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی شهرستان کارون به زائران حسینی در مرز شلمچه، عملیات پشتیبانی از این مواکب برعهده شهرداری کوت عبداله گذاشته شده و برای این کار مرکز پشتیبانی شهرداری در مرز شلمچه مستقر شده است.

وی افزود: در همین راستا شهرداری کارون با تأمین نیروی انسانی لازم برای این مواکب کار خود را آغاز و در ادامه با نصب سطل‌های زباله و توزیع کیسه زباله میان زائران در راستای نظافت محل تلاش کرد.

شهردار کوت عبداله خاطرنشان کرد: واحد پشتیبانی شهرداری کوت عبداله از روز نخست آغاز مراسم پیاده‌روی در محل مستقر شده است، به صورت شبانه‌روزی به مواکب شهرستان کارون خدمت‌رسانی و به صورت روزانه اقدامت به نظافت محیط می‌کند.

باب‌المراد با اشاره به توزیع زیارت اربعین میان زائران، تاکید کرد: علاوه بر نظافت محلی، محوطه‌ای که جهت ادای فریضه نماز جماعت در نظر گرفته شده بود، توسط شهرداری کوت عبداله آماده شد و به صورت روزانه زیارت عاشورا در این مکان قرائت می‌شود.

کد خبر 604693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.