۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
مهاجم پر حاشیه به لیگ برتر بازگشت!

دیگو کاستا مهاجم سابق چلسی به لیگ برتر بازگشته است و به عنوان بازیکن آزاد به ولوز پیوسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیگو کاستا مهاجم سابق چلسی به لیگ برتر بازگشته است و به عنوان بازیکن آزاد به ولوز پیوسته است.

این مهاجم ۳۳ ساله از زمان قطع رابطه با تیم برزیلی اتلتیکو مینیرو در ژانویه، بدون باشگاه بوده است. مردی که در طول سه فصل حضور در استمفوردبریج بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ توانست ۵۹ گل به ثمر برساند، با این حال او حالا به انگلیس بازگشته، جایی که قبلاً دو عنوان قهرمانی و جام کارابائو را کسب کرده بود.

کاستا همچنین طی چند فصل در اتلتیکو مادرید دو قهرمانی لالیگا را به دست آورد، در حالی که به آنها کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند، وی ۲۴ بازی ملی برای اسپانیا انجام داده است.

کاستا به وب سایت رسمی وولوز درباره اهدافی که در نظر دارد، گفته است: «من فقط باید گل بزنم، و بهترین بازی را انجام دهم و تمام تلاشم را بکنم. باید جایگاه خودم را به عنوان یک شخص و یک بازیکن پیدا کنم و درک کنم که واقعاً چه احساسی دارم زیرا این یک چالش بزرگ است.

این یک چالش آسان نیست زیرا قرار نیست در یک لیگ آسان بازی کنم و نمی‌توانم هر طور که می‌خواهم بازی کنم. این یک انتقال بسیار سخت است، از نظر بدنی باید آماده بود و این چیزی است که باید خودم را با آن آزمایش کنم، من آماده هستم تا این چالش را انجام دهم."

یک بازیکن اثبات شده، به صورت فیکس در ترکیب برونو لاگه در ورزشگاه مولینوکس قرار می‌گیرد زیرا وولوز به تجربه این مهاجم نیاز دارد، مخصوصاً بعد از اینکه ساشا کلایجیچ در اولین بازی خود برای باشگاه، از آسیب رباط صلیبی رنج می‌برد.

کد خبر 604655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.