فروش مکمل در باشگاه جرم است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اگر رئیس هیئت جدید نتواند مخالفان خود را راضی کند کارش سخت می‌شود و راه همراه کردن مخالفان، حذف کردن آن‌ها نیست. از هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان می‌خواهم در راه توسعه رشته خود تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه، بیست و یکم شهریورماه_ مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار شد که محمد جوزدانی در دور دوم رأی گیری با ۱۶ رأی به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب شد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، اظهار کرد: تابش‌فر در زمان سرپرستی عملکرد خوبی داشت و از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خواستم که این فرد به عنوان مشاور من در اصفهان باشد که ابلاغ او امروز می‌آید. محصول همه این مجامع به مدال‌آوری ورزشکاران ختم می‌شود و همه نامزدهایی که در این مجمع حضور دارند، می‌توانند هیئت یک استان را اداره کنند و از جوزدانی می‌خواهم با همه این افراد همکاری کند.

وی ادامه داد: در انتخابات فدراسیون کشتی وقتی رأی نیاوردم، دبیر من را به همکاری دعوت کرد، اما قبول نمی‌کردم. چند بار با من تماس گرفت تا اینکه پیش او رفتیم و بازهم جواب من منفی بود که دبیر گفت "اگر با من کار نکنی پس برای ریاست آمدی نه برای خدمت به جامعه ورزش" که همکاری با این مدیر را آغاز کردم و هنوز هم آنجا را رها نکردم، زیرا بهترین دوره زندگی من رقم خورد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: در حال حاضر رقابت تمام شده و همه باید دست به دست هم دهند. جوزدانی رئیس هیئتی شده که باشگاه‌های پرورش اندام زیادی در آن وجود دارد و باید نیروهای خوب کنار خود بیاورد. از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان می‌خواهم دلخوری‌ها را رفع کند، کسی که واقعاً بخواهد کار کند، کار می‌کند و آدم‌ها به صندلی‌ها ارزش می‌دهند.

نصیرزاده با بیان اینکه جوزدانی با ۱۵ رأی مخالف کار سختی دارد، تصریح کرد: اگر رئیس هیئت جدید نتواند مخالفان خود را جذب کند کارش سخت می‌شود و راه همراه کردن مخالفان، حذف کردن آن‌ها نیست. از هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان می‌خواهم در راه توسعه رشته خود تلاش کنند، یکی از مشکلات ما این است که وقتی شخصیت ورزشکار شکل می‌گیرد می‌خواهیم غلط و درست را به او بگوییم، در صورتی که باید این رشته‌ها را از مدارس و سنین پایه شروع کنیم. در مچ اندازی در سطح آسیا قهرمان نداریم و اگر می‌خواهیم حرفی برای گفتن در این داشته باشیم باید از سنین پایه شروع کنیم.

وی اضافه کرد: اصفهان در تیم داری ظرفیت بالایی دارد، روزی در دفتر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بودیم که با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تماس گرفت و از او خواست تیم داری در پاورلیفتینگ را ادامه دهد که این اتفاق افتاد و فینال این رشته را در اصفهان خواهیم داشت. در سال حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ قهرمان داریم که همه آن‌ها را من نمی‌توانم حمایت کنم و در این راستا استان‌ها نیز باید کمک کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی باید کیفی باشد، گفت: رئیس هیئت نباید تنها به خاطر تأمین منابع مالی، کلاس‌های آموزشی برگزار کند و من با این موضوع مخالف هستم. نظارت بر باشگاه‌ها تنها بر عهده اداره کل نیست بلکه برعهده هیئت‌ها و فدراسیون نیز است، زیرا سرمایه‌های انسانی ما در آن باشگاه فعالیت می‌کنند.

نصیرزاده ادامه داد: فروش مکمل درباشگاه ها ممنوع و جرم است، جوزدانی باید یک کمیته انضباطی قوی داشته باشد و رفاقت را هم کنار بگذارد. در رشته ما ضعف فرهنگی وجود دارد که باید در این زمینه هزینه کنید و مسائل فرهنگی را در اصل ببینید.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش در قسمتی از صحبت‌های خود نسبت به عدم حضور کسری باقی در ادامه مجمع واکنش نشان داد و گفت: کسری رفته است مجمع را باطل کند.

کد خبر 604641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.