دستگیری سارق منزل پس از سرقت در اردکان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان از از دستگیری یک نفر سارق منزل ساعتی پس از سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مجتبی نظری‌فرد صبح امروز _دوشنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اعلام خبر سرقت کیف حاوی مقادیری وجه نقد از منزل شهروندی در شهر اردکان بلافاصله مأموران تجسس کلانتری ۱۱ خیابان شهید رجایی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در صحنه و پس از بررسی موضوع مشخص شد کیف شاکی که حاوی ۲۰۰ دلار و ۲۰ میلیون ریال وجه نقد بود توسط سارقان به سرقت رفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان افزود: اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را دو ساعت پس از سرقت شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نظری‌فرد افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما هنگامی که با مستندات پلیس روبه‌رو شد به سرقت از منزل مذکور اعتراف کرد.

وی از شهروندان خواست پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری و هشدارهای پلیس را جدی گرفته و با رعایت اقدامات پیشگیرانه عرصه را بر انجام عمل مجرمانه از سوی سارقان و مجرمان تنگ نموده و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 604549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.