برپایی موکب شهرداری تا آخرین روز پیاده‌روی اربعین

شهردار کوت‌عبدالله گفت: موکب شهرداری در مرز شلمچه تا آخرین روز برپا خواهد بود و تمام تلاش خود را برای رضایت‌مندی شهروندان به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید باب‌المراد در بازدید از موکب شهرداری کوت عبدالله اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین یک حرکت جهانی است و به نمادی برای عاشقان امام حسین (ع) و تشیع تبدیل شده است، به نحوی که سالیانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان پیش از اربعین حرکت خود را به سمت کربلا آغاز می‌کنند تا بتوانند در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده جمعیت به ویژه ایرانیان برای شرکت مراسم اربعین و پیاده‌روی، خدمت‌رسانی و ارائه امکانات به آنها نقش مهمی دارد که با برپایی موکب‌های مختلف توسط مردم و دستگاه‌ها انجام می‌شود.

شهردار کوت عبدالله خاطرنشان کرد: با توجه به وظایفی که شهرداری‌های استان چه از لحاظ قانونی و چه از نظر شرعی برعهده دارند، شهرداری برای ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) یک موکب در مرز شلمچه برپا کرده و از طریق آن به خدمت‌رسانی مشغول است.

باب‌المراد، ضمن تقدیر از استقبال گسترده مردم از راهپیمایی امسال، تصریح کرد: موکب شهرداری کوت عبدالله تا آخرین روز و برای آخرین نفر در مرز شلمچه برپا خواهد بود و تمام تلاش خود را برای رضایت‌مندی شهروندان به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 604542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.