برگزاری نشست هم‌اندیشی ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد

سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت: نشست مشترک معاونان خدمات شهری شهرداری‌های سمنان، مهدیشهر، درجزین، سرخه و دهیاران این مناطق با محوریت ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد برگزار شد.

مهدی خالصی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه نشست مشترک معاونان خدمات شهری شهرداری‌های سمنان، مهدیشهر، درجزین، سرخه و دهیاران این مناطق، اظهار کرد: در این نشست شهرداری سمنان به عنوان میزبان، پیشنهاداتی را به دهیاران و معاونان خدمات شهری شهرداری‌ها ارائه داد که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

وی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری سگ‌های ولگرد جهت حفظ سلامت و آسایش شهروندان، افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری سمنان در این نشست اعلام آمادگی کرد تا در بحث آموزش پیمانکاران و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سایر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام کند و درخصوص تهیه و اعطای تجهیزات برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، تجهیزات مورد نیاز را با واسطه در اختیار پیمانکاران قرار دهد.

سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تا نامه‌ای به استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای حمایت و همکاری به منظور تسهیل و تسریع در جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و پشتیبانی قانونی درباره برخورد با اشخاصی که با غذا دهی به این سگ‌ها، آن‌ها را به سمت شهرها روانه می‌کنند، تنظیم و ارسال شود.

کد خبر 604524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.