ارائه سامانه جلسات دیجیتال امن در شهر سوئدی

برای نخستین بار در سوئد، سامانه‌ای در شهرداری نورشوپینگ راه‌اندازی شده است که جلسات دیجیتالی امنی را برای مسئولان و ساکنان فراهم می‌آورد.

شهرداری نورشوپینگ یک سرویس دیجیتالی جدید به نام «جلسات ایمن» را راه‌اندازی کرده است که به ساکنان این امکان را می‌دهد تا جلسات خود را با مقامات شهری نه‌تنها به صورت مجازی بلکه با امنیت بیشتری انجام دهند. علاوه بر این، شهروندان می‌توانند فایل‌های اسناد حساس و مهم را با خیال راحت‌تری در این سامانه به اشتراک بگذارند. مقامات محلی ادعا کرده‌اند که این سرویس ارائه شده، برای نخستین بار در سوئد اجرا شده است.

شهرداری نورشوپینگ اعلام کرده است اولین کسانی که از این ابزار جدید استفاده می‌کنند، افراد شاغل و مشتریان سازمان رفاه اجتماعی و اداره آموزش بزرگسالان هستند.

این سرویس باید در جلسات دیجیتالی که در آن مسائل حساس مورد بحث قرار گیرد، استفاده شود. نمونه‌هایی از موارد استفاده از این خدمات، جلسات بین مددکاران اجتماعی و مشتریان، جلسات برنامه‌ریزی فردی هماهنگ (SIP) با کاربران و مسئولان و همچنین جلسات کاری داخلی بین مدیران است.

ارائه سامانه جلسات دیجیتال امن در شهر سوئدی

آنا دروتز، مدیر دیجیتالی‌سازی شهرداری، در این رابطه گفت: "همه‌گیری کرونا عادات بسیاری از مردم را تغییر داده است و جلسات دیجیتال به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است. ما می‌خواهیم وقتی صحبت از راه‌حل‌های دیجیتالی می‌شود در خط مقدم باشیم و به روشی ایمن و مطمئن با تغییرات سازگار شویم. بسیاری از پلتفرم‌ها برای جلسات دیجیتال دارای محدودیت‌های امنیتی هستند، اما با راه‌اندازی این سرویس، می‌توان جلسات دیجیتالی برگزار کرد و فرصت بزرگی را برای به اشتراک گذاشتن اسناد دیجیتال با توجه به قوانین فعلی و الزامات امنیتی فراهم کرد. توانایی ارائه این سرویس فناوری اطلاعات کاملاً با استراتژی دیجیتالی‌سازی شهرداری نورشوپینگ مطابقت دارد."

بخش خدمات اجتماعی شهر سوئد همچنین امیدوار است که این ابزار جدید بتواند رضایت و اعتماد بیشتری را بین کاربران خدمات خود ایجاد کند.

پرنیلا توت لیونگ، مدیر بخش بازار کار و آموزش بزرگسالان نیز با تاکید بر اهمیت این پلتفرم گفت: "ما در دسترس بودن و انعطاف پذیری خود را در جلسات انفرادی و در مواقعی که طرف‌های بیشتری حضور دارند، افزایش خواهیم داد. داشتن جلسات دیجیتال امن از نظر اطلاعات، امنیت را برای کارمندان و همچنین مشتریان ما ایجاد می‌کند."

کد خبر 604511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.