۵ دروازه‌بان برتر جهان از نظر ایکر کاسیاس!

ایکر کاسیاس، اسطوره رئال‌مادرید، تیبو کورتوا را بهترین دروازه‌بان جهان می‌داند، اما جایی برای آلیسون در بین پنج بازیکن برتر خود پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید، تیبو کورتوا را بهترین دروازه‌بان جهان می‌داند، اما جایی برای آلیسون در بین پنج بازیکن برتر خود پیدا نکرده است.

برنده جام جهانی که ۱۶ سال به یاد ماندنی را به عنوان یک ستاره مهم در سانتیاگو برنابئو گذراند، بهترین دروازه‌بانان را انتخاب کرد. ستاره‌ها در منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ همگی در لیست ایکر هستند اما چند مورد قابل توجه وجود دارد

کاسیاس پنج نفر برتر خود را به رسانه‌ی ۴۳۳ اعلام کرد، که به شرح زیر است؛

۱ تیبو کورتوا (رئال مادرید)

۲- ادرسون (منچستر سیتی)

۳. یان اوبلاک (اتلتیکو مادرید)

۴. مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)

۵. مانوئل نویر (بایرن مونیخ)

کورتوا ملی‌پوش بلژیکی فصل گذشته به رئال برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، ادرسون در منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد و نویر با بایرن یک قهرمانی دیگر در بوندسلیگا کسب کرد.

ادوارد مندی از چلسی در سال ۲۰۲۱ به عنوان بهترین دروازه‌بان یوفا انتخاب شد، اما از لیست کاسیاس کنار گذاشته شد، در حالی که آلیسون همچنان در لیورپول نگاه‌ها را به خود جلب کرده و گزینه اصلی ترکیب برزیل باقی مانده است.

ارزش دروازه‌بان‌ها همچنان توسط مربیان در سرتاسر جهان شناخته می‌شود، و پول زیادی روی گزینه‌های قابل اعتماد سرمایه‌گذاری می‌شود که می‌توانند وظایف خود را در برخی از باشگاه‌های جاه طلب، به درستی انجام دهند.

کد خبر 604502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.