پاتر دلیل رفتن به چلسی را فاش کرد!

گراهام پاتر با یک نامه سرگشاده دلایل خود برای رفتن به لندن برای هدایت چلسی را توضیح داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «گراهام پاتر» در یک نامه سرگشاده، دلایل خود را برای رفتن به لندن به منظور هدایت چلسی توضیح داده است.

این سرمربی ۴۷ ساله از زمانی که در سوئد با اوسترشوندز باعث جلب توجه شد، با حضور در سوانسی و استادیوم آمکس، شروع به شکوفایی کرد. یکی دیگر از پله‌های مربیگری، رفتن او به استمفوردبریج به‌عنوان جانشین توماس توخل و خداحافظی با باشگاهی که به او اجازه می‌دهد پاتر به رؤیا پردازی‌ها ادامه دهد، بود.

پاتر در توضیح تصمیم خود برای رفتن به غرب لندن، به وب سایت رسمی برایتون گفت: «این سه سال فوق‌العاده با باشگاهی بوده است که زندگی من را تغییر داده است و من می‌خواهم لحظه‌ای وقت بگذارم و با همه شما خداحافظی کنم که آن را به دوره خاصی از حرفه من تبدیل کرده‌اید. من با یک باشگاه بزرگ خداحافظی می‌کنم و باشگاهی که همیشه برای من و خانواده ام اهمیت زیادی دارد. برای برخی می‌دانم که پذیرش تغییر ناگهانی در فوتبال سخت است. ممکن است نتوانم همه شما را متقاعد کنم که رفتن من را ببخشید، اما حداقل دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و تشکر کنم.

"امیدوارم درک کنید که در این مرحله از حرفه‌ام، احساس کردم باید فرصت جدیدی را به دست بیاورم. احساس می‌کنم برای تجربیاتی که در اینجا داشته‌ام، شخص و مربی بهتری هستم. انتخاب یا تصمیم هر تیمی بی نقص نبوده است. اما باشگاه، محیطی ایجاد کرده است که به شما امکان می‌دهد اشتباه کنید، از آنها درس بگیرید و سپس پیشرفت کنید.»

پاتر در ۱۳۵ بازی به عنوان سرمربی برایتون حضور داشت و ۴۲ پیروزی را به دست آورد و با مرغ‌های دریایی در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت. آن‌ها سه امتیاز از چلسی جلوتر هستند و آبی‌ها پس از تلاش برای یافتن فرم خوب خود در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا، تغییر دیگری در مسیر خود ایجاد کردند.

از شروع فصل گذشته، تنها لیورپول (۱۱.۴) و منچسترسیتی (۹.۹) میانگین امتیازهای بالاتری نسبت به برایتون گراهام پاتر (۹.۸) در لیگ برتر داشته‌اند.

چلسی شاهد به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر پس از مرگ ملکه الیزابت دوم بوده است، اما اولین بازی پاتر در رأس کادرفنی جدید، ممکن است در دیدار اروپایی با ردبول سالزبورگ چهارشنبه شب هفته جاری برگزار شود.

کد خبر 604498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.